joi, 28 noiembrie 2013

Vine sau nu vine doamna Herrem?

Camilla Herrem ar insemna destul de mult pentru HCM Baia Mare. Nu numai faptul ca am avea o jucatoare de top, una cu un palmares foarte bun la echipa nationala, dar am avea si de castigat o oarecare idee de mentalitate. Am mai avea si alta oarecare deschidere, deoarece lumea buna a handbalului, in care am pasit timid anul acesta, va gasi cuvinte frumoase vizavi de un potential transfer al doamnei Herrem.
Nu stiu cat plus ar aduce in echipa, sincer, strict ca joc. E clar atunci ca macar una dintre cele trei fete care evolueaza pe extrema stanga ar trebui sa-si gaseasca un alt angajament, sub forma de imprumut sau cum o fi. Pentru ca e destul de clar ca le va fi foarte greu sa joace in fata Cameillei Herrem. Pentru ca nu are sens sa dai bani destui pentru o jucatoare de top sa o pui sa stea pe banca.
S-a spus ca Herrem vine, ca e doar o chestie de timp. Nu am niciun motiv sa nu cred asta. Sincer. Doamna Herrem are un contract la Byasen si noi nu stim ce scrie acolo. Cand a venit aici Herrem eu stiu foarte clar ce am scris. Si nu numai eu, mai sunt si altii.
Apoi, am citit ca Herrem a semnat doi ani, ca vine din iarna, ca Baia Mare plateste peste 100.000 de Euro ca jucatoarea sa fie lasata din iarna aici. Si o gramada de alte mari tampenii pe care ziaristii de cacat din tara asta le scornesc zilnic. Desi declaratia era clara, cum ca ea si-a dat un acord verbal ca va veni, ca urmeaza sa se inteleaga in decembrie, ca e posibil sa vina si sotul ei. Atat.
E ca si bancul ala: Este adevarat ca marele compozitor R. Kosacov a primit o limuzina de lux in dar de la guvernul URSS? Da, dar nu este vorba de o limuzina de lux, ci de o bicicleta, si nu a primit, i s-a luat.

FOTO: unii fac calendare care se vand bine; totul pentru distractia fetelor si in ajutorul clubului care le plateste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu