joi, 21 noiembrie 2013

Daca-mi place Minaur

Nu. Nu-mi place. Nu-mi place cum joaca, nu-mi place unde este in clasament, nu-mi place modul in care cei de acolo (nu) comunica cu presa, nu-mi plac chestiile preferentiale, nu-mi place nici macar noul site, care nu ofera aproape nicio informatie utila pentru presa (texte, imagini - faptul ca se pune watermark le face inutilizabile) - poti folosi tot ce scriu mai jos, Paul (nu am treaba cu tine). Nu pot suporta foarte mult sa vad ca echipa mea, cea cu care am crescut, nu se mai ridica la niciun nivel. Ca se bate sa scape de la retrogradare. Ca se zbate. Si ca va avea noroc anul asta, ca exista Suceava si CSM Bucuresti (dar nu trebuie sa se bazeze neaparat pe asta). Si atunci ce faci? Tragi perdeaua si te uiti in trecut. Si ce vezi acolo?

Echipa din 1984/1985 (în foto)
Rândul de sus, de la stânga la dreapta: Lascar Pana (antrenor principal), Gheorghe Covaciu, Mihai Mironiuc, Nicolae Nesovici, Mircea Petran, Olimpiu Flangea, Alexandru Stamate, Doru Porumb, Petre Avramescu (antrenor secund), dr. Coriolan Pop (medicul echipei). Rândul de jos: Sorin Radulescu, Maricel Voinea, Iosif Boros, Ioan Marta, Iosif Oros, Nicolae Voinea.

Echipa din 1987/1988
Mircea Petran, Nicolae Nesovici, Danut Ionescu, Gheorghe Andronic, Sorin Radulescu, Gheorghe Covaciu, Maricel Voinea, Dorel Iacob, Attila Halmagyi, Liviu Pavel, Gabriel Cosma, Costel Coman, Doru Porumb, Ioan Marta, Alexandru Stamate, Adi Popovici, Sorin Cuc, Dumitru Cojocar.

Va mai amintiti cine a promovat?
Albu, Negovan - Rotaru, Palko, Pantiru, Kiss, Avramescu, Razor, Sângeorzan, Ignatescu, Maries, Pircsi.

Desi a fost aproape de fiecare data in partea de sus a clasamentului, echipa noastra a reusit sa câstige titlul national pentru prima oara in sezonul 1997/1998, dublându-l apoi in 1998/1999.
Au jucat atunci pentru Minaur: Vasile Viman (directorul executiv de acum), Valentin Ciorâta, Daniel Apostu, Dragos Lazar - Ciprian Alesu, Iuliu Varady, Zenoviu Cristian, Ciprian Sacaleanu, Alin Morar, Cezar Danciu, Narcis Câtu (antrenor la CNOE de la Sighisoara), Marius Kovacs, Adi Popovici (antrenor secund acum), Petru Pop, Eremia Pârâianu, Ovidiu Mihaila (antrenorul Stelei), Cristian Tical, Cristian Telehuz, Bogdan Cosma, Calin Lung, Iulian Alexandru, Silviu Surducan.

Antrenori
In decursul anilor, Minaur n-a avut foarte multi antrenori. Nici nu era nevoie atâta vreme cât existau rezultate. Si, sa fim sinceri, aproape niciodata nu am auzit sa se strige în Polivalenta baimareana “demisia” vreunui antrenor de la HC Minaur.
Asadar, i-am avut pe: Ioan Tegen, Lascar Pana, Petre Avramescu, Constantin Pantîru, Liviu Paraschiv, Ioan Gerhardt, Aihan Omer, Ioan Palko, Vlad Caba, Ioan Marta, Nicolae Nesovici, Nicolae Tegzes, Ioan Chircu.
Oficiali in decursul timpului: Valer Gabrian, Nicolae Dicu, Ion Ionescu, Vasile Treitl, Viorel Maier, Ion Ghica, Lascar Pana, Aurelian Brâncus, Alexandru Konnerth, Andrei Balan, Mitica Vraciu, Cristian Anghel, Iosif Oros, Liviu Bala, Leontin Pop, Bogdan Radu Mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu