miercuri, 20 noiembrie 2013

Piturca mamii ei de viata!

Eu nu am nicio treaba ca e bun Piturca sau nu bun in postura de selectioner. In schimb, nu stiu cum mama dracului avem un antrenor care a facut puscarie pentru barbut, care a incercat sa fure in cazinou si care nu leaga doua vorbe cum trebuie, deci este un pic analfabet. N-am nicio treaba ca nu ne-am calificat la Mondiale, pentru ca, nu-i asa, m-am obisnuit sa nu ne calificam la nicio competitie. N-am nicio treaba ca in fruntea FRF sta de un milion de ani un individ pervers si smecher, care face banuti nemunciti in fiecare secunda. N-am nici o treaba ca un alt analfabet de marca, Mitica, s-a tirat de la LPF si in locul lui a venit un smecher ajutat de maiestrii din politica. N-am nicio treaba ca 18 presedinti de club au votat in unanimitate ca analfabetul de la Liga sa primeasca 10 salarii compensatorii, adica 150.000 de Euro, bani cu care ai tine lejer o echipa de prunci doua-trei sezoane. N-am nici o treaba ca va candida la FRF Gica Popescu, unul care are probleme cu justitia, ca Copos are probleme cu justitia, ca Becali are probleme cu justitia, ca MM Stoica are probleme cu justitia, ca Ion Niculae are probleme cu justitia si alti oameni de-un fotbal de doi bani au probleme cu justitia. Fotbalul a ajuns o hazna. Dar una cu staif. Una care nu se mai califica la nici o competitie.
Ba, da io chiar nicio treaba? Piturca mamii ei de viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu