miercuri, 16 octombrie 2013

Sase nopti si sase zile...

Sigur ca poate fi un titlu de manea. Poate chiar si este, dar nu cunosc genul prea bine. De fapt, toate cunostintele mele despre acest gen de muzica, sunt adunate tot din lumea sportului, de la micile petreceri cu „tupeu nevasta, danseaza pe masa”, de la cluburile „unde ma-ntreaba lumea pe strada / ce-am iubit o vagaboanda” si alte manifestari de gen. In rest, am reusit sa evit.
Nen’tu Tamas Gabriel a semnat un contract cu CFR Cluj Napoca, iar dupa sase zile, a semnat o reziliere a aceluiasi contract. Oare va si primi bani pentru aceasta perioada sau va fi pus sa-si plateasca biletul la meciul cu Gaz Metan, la care a asistat? N-am eu grija de viata lui Tamas si nici de banutii lui. Nici macar nu ma intereseaza daca il va mai convoca cineva vreodata la nationala. Insa nu pot sa nu constat ca pe lânga bravul Tamas, Mutu doar se madareste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu