vineri, 6 februarie 2009

Stenograme anagramate

Cat de fericit poti fi sa-l auzi pe Gigi recitand stenograme telefonice cu te miri cine? Chiar n-are importanta cu cine. Cu mine n-a vorbit, deci n-am niciun motiv sa cred ca Nesu imi va bate obrazul ca nu l-am mai vrut, ca Neaga ma va arata cu degetul ca nu l-am mai vrut, ca Lovin nu imi poate arata cu degetul ca nu-l mai vreau sau ca Banel nu mai alearga pentru ca nu stie cu mingea.
Pana la urma, daca ai chef sa citesti, o faci. Stenograma dupa stenograma. Sau te uiti in prima saptamana din fiecare sezon la Nasul, pe B1 TV, si sigur il vezi si auzi pe Gigi acolo. Chiar atat de mult sa coste o invitatie la un meci, un tete-a-tete cu Karl Heinz Rummenigge? Sau iti tremura privirea pe alte doua posturi care-l primesc pe Gigi la talk-show. Sau te uiti la superbele stiri de la sport.ro, acolo unde orice siret legat de un fotbalist constituie o stire de exploatat.
Ce limbaj dom'le in stenogramele alea... din manualul de injuraturi de la vechi egipteni incoace. Si nu cred ca rateaza vreuna. Il aud si pe Gigi comandantu, si pe Victor, si pe Adi de la Craiova. Ba chiar l-am citit si pe taicuta Horoba, care n-a pierdut vremea sa-l faca "porc batran" pe Tata Jean. Ce castane cred ca-si ia maestrul Horoba acum...
Nu ma mai lungesc. Poate, peste vreo 25 de ani, cand nimeni nu va mai citi nimic, vom avea intr-un ziar de mare litraj din tara asta superba satisfactie de a cumpara DVD-uri sau cum se vor numi atunci cu inregistrarea Gigi stenogramelor. Si vom vedea la lucru, cei care vom scapa teferi pana atunci, o serie de oameni de stiinta care vor incerca sa inteleaga secretele din piramida umana a anilor 2000. Cum se manifesta, cum se intelege unul cu altul, ce insemna blat si de ce se purtau banii cu valizele. Adica exact ceea ce stim acum, ba, ce p..a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu