joi, 5 februarie 2009

Radu Bogdan Mare si cata incredere am in el


Am anuntat deja, Radu Bogdan Mare este noul presedinte executiv al clubului Stiinta HC Minaur CSM Baia Mare. Un prieten m-a intrebat astazi cata incredere am in dl Mare...
In primul rand, i-am spus prietenului meu ca n-are nicio importanta daca am eu incredere in Radu Mare sau nu. Mai exact, nu eu trebuie sa am incredere in el.
Sa fiu sincer, nu stiu cata incredere as putea avea. Deoarece nu-l cunosc bine. Il stiu, dar n-am lucrat niciodata impreuna. Am discutat despre Minaur, dar nu din functia pe care o detine acum. Una grea de tot. Asta stiu sigur. Radu Mare trebuie sa fie la fel de bun ca Pana si ca Maier in perioadele ceva mai trecute, mai bun ca Maier in ultima perioada. Pentru ca de rezultatele echipei se leaga orice. Asta intereseaza lumea.
Stiu foarte bine ca s-a inhamat la o treaba incredibil de grea, cu Minaur, poate, in cea mai proasta stare de cand exista clubul. Si mai stiu ca n-am niciun chef sa aflu peste putina vreme ca a fost om de sacrificiu acolo. Mai stiu ca are extraordinar de mult de munca. Iar daca iese prost, se vor sparge cateva oale in capul sau. Poate nemeritate, habar n-am...
Eu nu dau zile, saptamani sau luni de gratie. N-am aflat inca planul sau de redresare, dar stiu hiperclar ca peste o saptamana incepe campionatul, ca avem un meci greu cu Timisoara si ca apoi mergem la Steaua. Stiu ca nu avem nicio sansa sa mergem in cupele europene sezonul ce vine, ba chiar m-am si obisnuit cu ideea asta de ceva anisori. Mai stiu ca el are o echipa cu care trebuie sa lucreze si sper ca a trecut peste incidentul in care a auzit niste vorbe nu tocmai placute de la cineva din zona. Nu m-a lamurit nici miercuri seara la emisiunea televizata. Asta nu inseamna ca n-o poate face.
Ii doresc succes si ii spun, la fel cum i-am spus si Simonei Birtas (care nu m-a crezut) ca rechinii sunt gata sa-l manance in fiecare secunda si ca marea majoritate a promisiunilor pe care le aude vor ramane promisiuni. Hai Minaur! Succes Radu Bogdan Mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu