marți, 7 ianuarie 2014

Yulia Dumanska - jos palaria!

M-am uitat astazi la meciul dintre Neptun Constanta si HCM Ramnicu Valcea. Am spus mereu ca Valcea va fi a doua mea echipa din Liga Nationala dupa HCM Baia Mare, motivatia fiind legata strans de prezenta unor fete din Baia Mare sau care au jucat aici la echipa din Valcea. In vara, am trait usurel transferul lor la Valcea, m-am bucurat cand au venit in Baia Mare sa joace impotriva HCM, dupa care n-a mai contat mai deloc.
Legasem o oarecare prietenie cu Madalina Puscas si Reka Tamas. Cu Mada chiar am vorbit de mai multe ori. Banuiesc ca intre timp s-a gasit cineva sa-i spuna ca am zis eu cine stie ce, exact asa cum se intampla de o mie de ani. Si nu mai raspunde la telefon, cand raspunde este laconica sau subit trebuie sa plece undeva. N-a sunat nici de sarbatori - eu am facut-o - asa ca m-am calmat definitiv. Cu Reka nu am avut aproape nicio treaba, doar ca-mi era simpatica. La fel si Alexandra Ciunt, doar ca pe ea n-o asteptam pe teren, fiind in recuperare. Nu ma intrebati de Madalina Chirila ca nici nu-s convins ca am schimbat vreodata vreun cuvant. Lunga paranteza, asa-i? Macar am clarificat si eu ceva. Din pacate, este incredibil cate minciuni se invart in lumea handbalului.
Am asteptat sa vad meciul si sa vad fetele de la Baia Mare. Ca s-au dus acolo sa joace. Mda, nu-i chiar asa. Mada n-a intrat deloc, iar Reka a jucat timp de-o fortare in atac si o pasa. Asta este. Simo Gogarla hotaraste cine joaca. In schimb, cu multa placere, chiar extrem de multa placere am vazut-o in poarta Constantei pe Yulia Dumanska.
N-o cunosc cine stie ce pe Yulia. M-am intalnit de mai multe ori la magazinul familiei Marta din Salajeanca decat pe terenul de joc. Si de fiecare data mi-a facut placere sa o vad si sa schimb doua vorbe cu ea. La meciul cu Valcea a aparat exceptional. Chiar daca meciul a fost extrem de slab, chiar daca n-a aruncat la poarta vreo Bulatovic, Tomori sau Susann Muller... Dar nu trebuie uitat ca nici Yulia nu are inca 18 ani, ca este inca junioara I in primul an (vicecampioana nationala anul trecut cu CS Marta la junioare II). Ca fata nu joaca pentru Romania (desi vrea) pentru ca meseriasii din FRH nu-s in stare sa rezolve niste acte si sa dea niste banuti.
Sincer, nu cred ca HCM Baia Mare trebuie sa mai caute portar prin Germania sau cine stie pe unde. Sigur, e tanara Yulia, dar poate creste si invata langa celelalte. Si sa i se dea incredere. La Brasov, care se bate cu noi, apara Denisa Dedu, care are 20 de ani. Deci? Si costa 10% din cat ar face vreo Maike Marz, sa ma opresc la o persoana cunoscuta.

FOTO: www.emm.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu