miercuri, 24 noiembrie 2010

Salut Maria Irina

Nici pe departe cel mai important om din lumea asta nu scrie. Stiu, i-a promis ca va fi cel mai important om din lume pentru el. Ho, asta-s io, nu baga de seama. Evident, asa cum am promis, mi-au aruncat ochisorii peste randurile tale. Nu-mi pare rau, e clar. Nu-ti spun insa cat am citit (nu tot). Sa te fac curioasa. Pana acum, de departe, Antpygmalion mi-a placut cel mai mult. M-am amuzat fara sa fiu Ciuriburi nici macar o secunda. Ori asta este un bun castigat de mine din randurile tale si se cuvine sa multumesc.
Citesc in paralel Hertha Muller si m-a induiosat doamna cu Nobel. Fantastic ce simplu scrie. Nu-mi vine sa cred. Cred ca Patapievici sau Plesu, cel care stie cu 500de cuvine mai mult decat are Dictionarul Explicativ al limbii romane se oripileaza. Am cumparat cartea din gold plaza, noul "center" de doi bani din oras. Maine sau poimaine merg sa-mi cumpar si a doua carte. Stiu, te-ai prins, am citit putin din "cromozomi". Nu insa foarte putin. Probabil, poimaine, inainte de "Hertha doi", o sa termin. Hai sa-ti spun si ce nu-mi place... Am schimbat intentionat numele blogului meu. Si am mai citit o mie de proverbe pe care le cunosc. Ador sa citesc proverbe sau "vorbe" pe care nu le cunosc.
Si mai zic ceva. M-am amuzat, ori asta e cu mare plus. Extrem de important. M-am plictisit sa citesc culegerile unor texte din ziare ale literatilor din BM si MM. Creatie cam putina. Prefer sa zambesc, macar pentru faptul ca nu exista inteligenta fara umor. Nici pe Marte nu s-a gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu