miercuri, 10 noiembrie 2010

Odă sau oia - hai la fugă!

Viata mea-i o splendidă friptură
Sunt zeci de kile, poate sute chiar
Si nu mi-e frică nici de băutură
La bere, dragă, eu nu vreau pahar

Imi tot promit să nu mai stau in casă
Să ies pe floaster, să alerg putin
Dar e cam greu să plec neghiob din casă
Cand măna-mi cade pe-un pahar cu vin.

Cand poker am un chef nebun să joc
Mă bolunzesti să mergem in oras
Să văd si Arsenal pe-al treilea loc
Să văd si niste ouă peste cas.

Precis am eu mai mult de-o sută
Si nu obligatoriu cu putin
Peste curea e cută după cută
Si apoi o bere si-un pahar cu vin.

3 comentarii:

  1. Buna ziua!
    As vrea sa semnalez faptul ca pe 31 Octombrie a.c. a avut loc cea de-a 28 editie a maratonului clasic de la Atena si totodata implinirea a 2500 ani de la celebra batalie de la Marathon, in urma careia grecul Philipides a alergat distanta Maraton-Atena pentru a anunta victoria grecilor impotriva persilor, ca mai apoi sa se stinga.
    Am fost acolo, calcand pe istorie, la primul meu maraton de sosea ( mai participasem la citeva montane, de mtb, adventure race ), fiind, din cite cunosc, singurul baimarean care a luat startul la acest eveniment si printre cei aproximativ 30 de romani care au avut aceasta sansa de a fi acolo. Timpul meu a fost de 3h43', clasindu-ma in primii 1500 din 12.500 de participanti.
    Intentia mea este de arata ca se poate, de a motiva si inspira, o mica pledoarie pt. alergat, daca vreti, pentru miscare. Multumesc!
    Mentionez ca luna aceasta voi implinii 31 de ani si alerg doar din placere.
    Un link http://www.athensclassicmarathon.gr/marathon/IFrameResults.aspx?pagenb=98326

    Si ceva poze http://picasaweb.google.com/cocacosmin/AtenaMaraton31102010PrimulMeu#5535708072630032466

    Sanatate, numai bine! Si sporT!
    Cosmin Coca

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai daaa :-)
    M-am simtit...sa stii ca voi veni si io la fuga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lenea este iar in floare
    Nu ma las' sa fac miscare
    Dar amu', ca m-ai stirnit
    Iaca, ma pun pe slabit!

    PS Evident ca de maine! :-)

    RăspundețiȘtergere