duminică, 14 noiembrie 2010

n-am pancreas pentru sportul din maramures

- care sport? care maramures? nu mai am celulele necesare in pancreas; nu mai are sens sa ma enervez. pentru ce? minaur are cea mai slaba echipa din istoria clubului, ba chiar de departe cea mai slaba. costica buceschi nu colaboreaza cu secunzii si asta o stiu foarte bine, preferand sa creada ca este totul, de la alfa la omega; nu mai este nici entuziasm si handbalul ala prapadit din start, dar care a facut puncte pe munca si inima, a ramas doar un handbal prapadit...
- despre fotbal nu mai am ce comenta pentru ca nu avem
- la fete, la handbal, o sa mi se spuna doua sezoane ca a plecat Geiger si tralala... apoi, peste doi ani, daca familia Buceschi va fi de acord, Eliza va pleca si ea pe te miri unde... si apoi o sa ne scuzam iar doi ani ca a plecat Eliza
- la volei, mare lucru daca prindem locul 5 anul asta; au plecat cei mai buni jucatori, au venit unii
- de rugby n-am ce comenta, sunt pe primul loc... doi au plecat deja, cred ca urmeaza si altii
- acum 10 ani aveam supersport in Baia Mare fata de ce avem acum; peste cinci ani o sa zicem ca in 2010 am avut supersport fata de 2015; in conditiile in care suntem penibili acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu