miercuri, 24 noiembrie 2010

Gata, am gatat-o - Cromozomul din valiza

In primul rand, felicitari, Maria... Cei care aveti chef sa va binedispuneti citind (se poate, maestrilor, se poate), puteti cumpara cartea Cromozomul din valiza, a Mariei Irina Almasi... Pe coperta scrie Maria Orha. Am ramas usor contrariat, dar am dat pe goagal, am citit o recenzie si nu bagati de seama... dar sa stiti sigur ca despre acea carte e vorba, am dat si acest amanunt. Apoi, am citit si coperta patru si explanationul era acolo.
Nu-mi plac anglicanismele, dar nu le bagati in seama; si chiar n-o sa le bagati in seama, fac parte din viata voastra.
Merita cumparata - incercati la librarie.net (altceva nu stiu)
Merita cumparata pentru ca femeia asta gandeste in fiecare povestioara a ei. Este in fiecare macar o intrebare, exista si un raspuns (indeobste a partii feminine) si o presupunere (daca nu chiar o realitate masculina).
Merita cumparata si citita cate o povestioara pe zi. Hai trei pe zi, ca mesele principale. Iar apoi sa-ti raspunzi la propriile tale intrebari, sa adaugi plusurile tale (nu pe carte, tirlane) sau minusurile tale (nici pe astea, dragutule).
Si-mi mai place, am mai zis-o, pentru ca e creatie (chiar si din trairi proprii), nu texte mutate intr-o carte dintr-un interviu cu Mirandolina Trisomeanu.
Felcitari, Maria Irina si la mai multe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu