duminică, 14 noiembrie 2010

Ce-mi doresc eu de la Mos Craciun


Ma gandesc ce-as face eu daca as fi un cioban tampit posesor de echipa de fotbal. As iesi la televizor si as spune ca-i cedez echipa ministerului apararii nationale in contul unor terenuri pe care le-au primit acum cativa ani si pentru care, cu placere nedisimulata, am fost trimis din nou in judecata. Asa, sa devina echipa a statului... statul asta romanesc care gestioneaza prost si puful de pe coconii de batarflay. Macar s-o omoare ei.

Si ma gandesc ca as mai face una alta. Mi-as da demisia din functia politica externa pe care as avea-o, constient fiind ca-mi fac neamul de ras. Apoi, as iesi complet din viata publica si chiar cred ca m-as preda oricarui procuror decis sa ma intrebe de sanatate. Doamne, Mos Craciun, cat mi-as dori sa fiu macar o zi Gigi Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu