marți, 16 noiembrie 2010

Mincinosii

Traim tare bine... 90% din magazinele de unde cumperi ceva te vor minti cu ceva... nu-ti dau bon, te fura la cantar, te mint pur si simplu cand e vorba de un produs; apoi, nici unul nu recunoste, chiar in fata evidentelor; si, culmea, gasesc si cine e de vina..,
ma duc la repka electronics sa-mi cumpar un telefon; o tanaruca ma ia in primire. avem sa constat ulterior ca n-are nicio treaba, dar era amabila; imi cumpar un Nokia C3 (sunt multumit de el); o intreb de Wi-fi si, bineinteles, ESTEE... are dreptate, este, gaseste reteaua, dar cand intri pe net treci obligatoriu pe orange internet, unde 1 Mega este 1 Euro... adica, deschizi un site si incepi sa platesti; tu esti sigur ca esti pe wireless... apoi, dupa trei zile, dai un cronos si vezi ca ai cost suplimentar; te duci la repka si intrebi care-i baiul... sigur, nimeni nu-ti poate spune nimic. este insa omul care-ti zice ca intra pe Edge-ul indivizilor, iti arata si-ti mai bata 0,20 eurocenti de plata...
- imi zice du-te la Orange Shop... ma duc... acolo, stie toate lumea, garla de populatie; e greu pana te preia cineva; ma preia cineva pana la urma... imi spune, dupa 10 minute, ca telefonul C3 are o setare care te duce automat in lumea internetului pe ani, ca imi da un numar, ca e mai complicat si ca trebuie nu stiu ce soft... evident ca modificarea aia e pe bani
- m-am prins: orange e supersmechera, te minte in fata; iti place asa, OK... nu-ti place, mai da-mi niste bani sa il fac cum iti place tie; nimeni insa nu-ti spune inainte!

Un comentariu: