vineri, 2 ianuarie 2015

Cei mai dragi oameni de sport in 2014 pentru mine

Sunt lucruri care iti fac placere, sunt oameni cu care te intalnesti si iti pare foarte bine, vezi unii oameni sensibili sau altfel de cum ii vede toata lumea. Sunt lucruri pe care le poti povesti, altele mai putin. Eu o sa povestesc putin despre lucrurile care mi-au placut in 2014. Cele care nu mi-au placut... asta este.

Gabriella Szucs. Am cunoscut foarte usor o domnita, sensibila si la locul ei, mereu cu zambetul pe buze si profi in munca ei. Da totul pe teren. Obisnuiesc sa ofer cate ceva unui sportiv sau mai multor sportivi dupa un an. Asa se va intampla si anul acesta si “atentia mea” va merge la Gabi. Poti sa citesti un om chiar fara sa bei macar o cafea cu el sau sa stai mai mult de 3 minute de vorba.
CSM Stiinta. Chiar daca m-am uitat la televizor la finala campionatului de rugby, am fost extrem de surescitat, mai ales ca si CSM Stiinta m-a facut sa ma simt asa. Am fost la finala Cupei Romaniei si am vazut dorinta, chiar daca am pierdut.
HCM Baia Mare. M-am bucurat acasa cand HCM Baia Mare a castigat primul titlu de campioana din istoria clubului. Cu o sala arhiplina si cu suporteri jos palaria. Atmosfera din sezonul trecut n-o sa mai fie repede in sala, chiar daca aceasta se va umple pana la refuz.
Ada Nechita. Multa lume crede ca Ada Nechita este o femeie cu nasul pe sus, din astea. In general, aceste lucruri le spun oamenii care n-au nicio idee si o judeca dupa ce cred ei. Sa stiti ca Ada Nechita este chiar o fata OK. Si ai ce povesti cu ea.
Calin Matei. Pe omul asta l-am simtit completamente altfel in 2014. Unul dintre cei mai buni ani in relatia mea cu dansul. In plus, chiar si prietenii mei, care urasc PSD, l-au scos bine pe Calin, pentru echilibru.
Simona Sitar. Habar n-am avut cine este cand “am descoperit-o” pe terenul de atletism (sau ce-o fi). Mi-a spus cineva de ea, de pe teren, am intrat in vorba cu ea. Stiu cat munceste, stiu ce sacrificii a facut si merita din plin sa creada ca ma bucur de bucuriile ei.
Terezia Pop. Doamna Tedy te imbie la sport, sincer. Asta o stiu multi, inclusiv eu. Se bucura si baschetbalistii, se bucura si atletii, se mai bucura si unii care vor sa participe la Maratonul de la New York (nu zic cine). Cel mai important este ca femeia asta are inca bucurie maxima pentru profesia ei.
Costica Buceschi. Abia in aces an am ajuns si eu sa ma inteleg mai bine cu Costica. Nu stiu de ce nu am facut-o si pana acum, ideea este ca nu-mi place mie sa ma bag in seama. Imi pare rau ca nu mai e antrenor, dar si mai rau imi pare rau ca (asa cred) si asa putinele informatii din tabara HCM vor fi si mai putine acum.
Cosmin Filip. Unicul om care lucreaza la un club de sport si care a dat informatii in timp util. Si nu obligatoriu ca l-as fi asasinat cu telefoanele. In doua randuri nu l-am sunat. Inainte de meciul cu Turda si inainte de meciul de la Galda. Ambele au fost pierdute de FCM Baia Mare.
Iuliu Petky. Am vorbit pentru prima oara cu el in acest an si pentru prima oara am primit niste informatii de la cineva care se ocupa de inot (si nu e Masters). In 22 de ani de presa de sport poate fi cam putin:)
Petre Pop. Noroc ca mai stiu si eu pe cate unul de la HCM, altfel avea zero informatii sau catre zero.
Marius Botea si Sorin Pop. Cu ei m-am inteles mereu bine, pacat ca acum n-au cele mai grozave rezultate.
Sebi Man. Merge treaba la baschet, merita sa mentionam numele lui, mai ales ca este si secund la nationala U16... Si are copii la lotul national.
Un cuvant frumos si pentru prietenii mei atletii veterani: Iosif Hecko, Carol Farcas, domnul Ganea (ca asa il stie toata lumea), Maria Mois, Delia Sabadis, Monica Hordo, Ion, Marinel si ceilalti pe care ii cunosc.
Pretuiesc mult mai multi sportivi si antrenori. Sunt oameni care ar vrea sa-mi spuna ceva si nu pot; sunt unii care nu vor sa-mi spuna. Unora le place sa se vada la televizor. Nu are importanta, mergem mai departe.
La Multi Ani si multa sanatate tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu