marți, 27 ianuarie 2015

Luati exemplu de la rugby si faceti un magazin... si nu doar virtual

Multi oameni doresc sa-si cumpere un treining, un tricou, sa si le poate personaliza. Nu carpe, nu tricouri de 15 bani, ci exact asa cum au fetele sau baietii care le folosesc in meciuri. Se pot face tricouri identice cu cele de joc, se pot face tricouri mai ieftine, replica, pentru cei care nu-si pot permite. Inclusiv treininguri. Nu cred ca e nimic exclusivist. Se intampla in toata lumea, ba strainii nici nu mai stiu cum sa promoveze aceste produse pentru a putea fi cumparate de fani. La noi, la sala, gasesti maxim o esarfa de cumparat. Si sa nu uitam ca jucam deja de doi ani in Liga Campionilor. 50-60 de Euro costa tricourile pe care le-am vazut eu. Noua ne-a trebuit Adidas, sa semanam cu Oltchim (inclusiv la culori). Si nici n-are importanta atata vreme cat hainele sunt frumoase. Doar ca sunt mai scumpe.

Singurul club din Baia Mare care vinde produse cu sigla clubului, inclusiv tricouri de joc, este CSM Stiinta Baia Mare, echipa de rugby. Care tocmai ne va anunta niste oameni noi miercuri dimineata (deci stati pe receptia infomm.ro). Si chiar au destule produse interesante si la preturi bune. Sunt Tall Ball, marca inregistrata a FRR. Dl Calin Matei a spus la ultima conferinta de presa ca atat de mult l-am batut la cap cu magazinul online incat nu s-a lasat.

Asta nu este o problema noua. Acum ceva anisori, echipa de handbal fete a pus in vanzare tricouri Hummel, cum erau cele de joc. Trebuia sa dai un avans, sa spui ce doresti sa fie inscriptionat pe el si destul de multi bani. N-au fost extrem de multi oameni care au dorit, dar cel putin s-au facut. Chiar si “tactica” asta poate fi adoptata. Am fost la Thuringer, aproape toata sala era in rosu, cu tricourile celor de la Thuringer (majoritatea cu Althaus). Aveau de vanzare si la sala. Am vazut oameni de la Viborg aici si toti aveau tricoul verde al clubului danez. Am vazut o galerie masiva a lui Gyor si toti erau imbracati in alb sau in verde (marea majoritatea in alb, semn ca oamenii se inteleg si au doua feluri de tricouri, pentru ca la Gyor au fost toti in verde). Am vazut oamenii de la Viena cu tricourile jucatoarelor pe ei, desi cred ca am fost mai multi romani in sala decat austrieci. La Metz iar am vazut plin de galben in tribuna, Larvik are magazin la sala, face magazine ad-hoc vara, la care participa jucatoarele si dau autografe. Eu am auzit de oameni care au spus ca handbalul va avea un magazin de echipament sportiv dedicat suporterilor. Astept.
Va fi si mai frumos, daca FCM Baia Mare va promova in Liga a doua. Atunci va trece la inaintare si fotbalul.

Un comentariu:

  1. Sa asteptam. Mult si bine. Mereu aud scuza asta: e scump sa faci doar cateva sute. Eu cred ca le este frica sa nu ramana cu produsele pe stoc. Nici suporterii baimareni nu sunt renumiti pentru pofta de shopping.

    RăspundețiȘtergere