sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Cat de greu va fi pentru HCM Baia Mare meciul de la Ploiesti?

Eu zic ca nu la fel de greu cum i-a fost Coronei Brasov in meciul cu echipa din Ploiesti. Ma bazez pe mai multe argumente, dar sunt si putin precaut, pentru ca sunt si niscaiva contraargumente.
Baia Mare nu este in ritm inca, pentru ca nu are meciuri in picioare. Or fi mai odihnite unele fete, dar nu stiu cat de bine e, in conditiile in care ai meciuri importante si grele in campionat si in Cupa Romaniei, va la finalul lunii, peste doua saptamani, jucam iar in Champions League. Am vazut ce bine s-au miscat din nou rusoaicele (doar aparare Makeeva) si mai deloc in teren Davindeko. Ele au fost plecate mai repede, au terminat foarte repede si Europenele, au stat mai mult acasa de sarbatori. Sper ca n-au nevoie din nou de doua luni de readaptare.
Mi-a placut foarte tare Do Nascimento, iar daca fata asta este sanatoasa, ne va ajuta enorm. Mi-a placut si Lois Abbingh, care este clar un castig. Desi am vazut doar un meci cu ea. Eliza se descurca bine in centru, are si patrunderi reusite si pare ok acum.
Nu inteleg de ce Tiselj nu le-a folosit deloc in meciul cu Craiova pe Szucs, Tiron si Dumanska. La 13 goluri diferenta n-avea niciun sens sa nu le dea si lor 5-10 minute de joc.
Un argument este ca Baia Mare are multe jucatoare de valoare si are o banca buna. Nu se prea simte schimbarea, indiferent de post. Al doilea argument este ca HCM are o aparare extrem de solida si asta ajuta enorm (felicitari Costica pentru apararea lasata). Daca tine poarta (si ar trebui sa tina), chiar nu are cum sa ne bata Ploiesti.

M-am uitat cu atentie la meciul Corona - CSM Ploiesti si am vazut o echipa surprinzatoare a Ploiestilor. Circulatie buna a balonului, apasari pe acceleratie serioase, mai ales din partea ucrainencei Sheiko (are insa tentatia de a tine mult de minge, chiar prea mult). De asemenea, am vazut un joc bun cu pivotul, Shutka fiind atenta mereu si o buna finalizatoare. Trebuie sa avem grija si la Roman, jucatoare care inscrie destul de mult, chiar daca nu i-au iesit multe cu Brasov. Extremele n-au punctat prea mult, pentru ca si Brasov are extreme de calitate. Insa si mai de calitate are Baia Mare. Sincer, nu cred nici o secunda ca Ploiesti poate bate Baia Mare, la fel cum nu cred, acum, ca Brasov poate bate Baia Mare. Asta nu inseamna ca nu se poate intampla acest lucru. Ba chiar trebuie enorm de multa atentie. Si mai spun ca sunt extrem de curios sa le vad la treaba pe fete in cele doua meciuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu