marți, 23 decembrie 2014

Imi pare rau, Costica... si nu e o stire de pus sub brad

Aflam si noi de la altii ca antrenorul Costica Buceschi si-a depus demisia (a doua oara in ultimele trei luni). Ca pleaca de la HCM Baia Mare. Unii se bucura, unii nu, dar toti isi pun intrebari. Asa cum il stiu pe Costica, nu se va arunca sa reproseze prea multe si nici eu nu pot folosi conversatii personale in niciun fel de interes. Stiu insa foarte bine ca omul se duce de la HCM.

Un om cu care poti povesti despre handbal, ba chiar poti povesti o gramada. Un om care a crescut impreuna cu echipa. Nu stiu daca este la acelasi nivel, dar a crescut, e cert. Si veti vedea ca va face treaba buna si in alta parte. Pana la urma, sub comanda lui Costica Buceschi s-au obtinut majoritatea performantelor clubului: un titlu, doua Cupe, doua Supercupe, intrarea in premiera in Liga Campionilor, un loc doi, intrarea in premiera in faza a doua a grupelor. Sigur, fara bani si jucatoare, nu putea ajunge aici.
Mie imi pare sincer rau ca pleaca. Aproape intotdeauna imi pare rai cand pleaca unul sau mai multi de la o echipa, mai ales daca am si tinut la ei. Sarbatori frumoase, familia Buceschi! Aveti toata viata in fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu