miercuri, 21 ianuarie 2015

Un oras plin de rahat de caine si fracturi dupa trânte

Nu cred ca este vreun curajos in Baia Mare care sa-ti spuna ca s-a plimbat pe trotuarele din zona blocuilui sau si se poate lauda ca n-a luat vreun cacat de caine in talpa sau chiar ca n-a executat vreo trânta dupa un savuros salt pentru cei care l-au vazut. Savuros pâna in momentul semnatului condicii de la Unitatea de Primiri Urgente de la spital.
Oamenii din orasul meu sunt mari iubitori de animale. Si eu am un mât acasa. Altii au câini si se mândresc cu ei, vorbesc ore in sir despre calitatile lor, de faptul ca sunt deja un membru al familiei si câte sacrificii fac ei pentru asta. Nu poti avea canguri pe-aici ca animal de companie, porcul nu rezista nici el mai mult de prima sarbatoare, iguanele se adapteaza greu, iar despre delfinul am citit ca este cel mai curat animal, deci nu va veni in Baia Mare sa calce in tot cacatul de pe trotuare. Mai ales ca-i este si destul de greu sa se plimbe.
Cunosc si eu multi oameni care au câini. Si care vorbesc frumos despre patrupedul lor. Foarte bine si fac. Pariez insa ca 95% dintre posesorii de catei nu strâng dupa ei. Ii mai intreaba cei de la Politia Locala una alta, si pot dovedi de multe ori ca au o punga la ei, dar n-o folosesc aproape niciodata. I-a mers burta, n-aveam ce lua... el nu face pe trotuar, abia daca vrea in iarba, se rusineaza...
Cert este ca toate trotuarele din orasul meu sunt pline de cacat de câine acum.
Oamenii din orasul meu injura primaria sau cine dracu’ se ocupa de dat zapada la o parte, spunând ca institutia nu-si face datorie. E drept ca nici nu si-o face cum trebuie, asta vad de ani buni incoace. Am vazut-o de când m-am nascut. Si mai stiu ca nici oamenii nu ies sa-si curete zapada din fata blocului, din fata casei, din fata fatei casei. Nu ies. Ca doar platesc impozite. In general, cei mai vocali sunt cei care n-au curatat niciodata zapada din fata propriei locuinte si cei care in afara de obligatoriul impozit pe locuinta si masina nu mai platesc la stat nimic altceva.
Nu pot ierta insa nici faptul ca o firma primeste o sacosa de bani sa nu curete trotuarele unui bulevard nici la o saptamana dupa ce a nins. Ce sa mai spun despre toate stradutele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu