luni, 9 martie 2009

Spaga la carti

Adevarul scoate carti... fain... 100 de volume; adica 10 milioane lei in aproape doi ani; nici nu-i chiar atat de mult, pana la urma. Jurnalul National a anuntat ca va scoate 52 de carti si da primele titluri... La pretul de 11 lei, probabil plus 1 ziarul, adica 12. Nici asta nu-i foarte rau.
Dar trebuie sa fie si ceva rau, nu-i asa? Da, este... Cei care vand aceste ziare cu carti la chioscurile de ziare le dau pe sub mana. Am incercat varianta spaga, la fiecare carte, DVD sau ce-oi lua cate 1 leu. Adica vreo 4 lei pe saptamana. Canci... Femeia de la chioscul de unde cumpar eu ziare nu-mi tine cartea, desi ii dau acesti bani, ba chiar i-am si facut de doua ori scandal, spunandu-i pentru ce primeste spaga, daca nu stie. Canci again... Pur si simplu nu-mi tine cartea pentru ca are altii carora sa le-o dea. Si mai interesant este ca multi isi cumpara cartea dupa ce trec eu pe la chiosc. Oare dau mai mult decat mine? Oare sunt clienti mai adevarati? Pun pariu ca exact acelasi lucru se va intampla si cu cartile de la Jurnalul, dar numai in cazul in care vor fi legate frumos, sa dea bine in biblioteca.
N-am nici o problema, spre exemplu, cu cartile de la Cotidianul... Le pot cumpara mereu... Nu sunt invelite in piele ecologica, chiar daca sunt carti bune si interesante, aproape toate. Intamplarea face sa-mi cumpar carti pentru a le citi nu pentru a le tine in biblioteca si a arata ca e plina. Ma enerveaza ca dau spaga la femeia aia si tot nu-mi tine cartea... Mergeti la ora 9.00, la orice chiosc care distribuie si Adevarul si veti vedea ca nu este nicio carte la vedere. Dar daca veti avea ocazia sa intrati inauntru, veti vedea carti, sunt sigur... Tinute pentru nu stiu cine... Muriti!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu