marți, 24 martie 2009

Daca as fi american...

Foaie verde de Tarzan / Dac-as fi american / Sigur n-as avea un ban / Nici petrol sau gaz metan
Dac-as fi american as sta in Statele Unite. Surprinzator... M-as enerva pe toti teroristii din lumea asta. L-as crea pe Ven Ladin, l-as ajuta sa-mi dea foc la mosie, apoi mi-as inchipui ca sta in tarile in care am eu interese si as vrea sa-l prind numai pentru a avea o motivatie, pentru ceilalti care considera nejustificata prezenta mea in tarile cu pricina. Si cat as putea sta acolo? Fix atat cat as avea nevoie. Cum? Nu l-as prinde.

2 comentarii:

  1. Nu siu daca ael interesant spre care te straduiesti sa ajungi este si ceea ce te poate implini. Nu uita, uneori esentele tari se pastreaza in recipiente mici si pe care doar marii oameni le pot trata la adevarata lor valoare. Cat despre cele scrise de tine, romanasul din tine isi face pe deplin prezenta:) Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi cunosc lungul nasului, iar romansul din mine scrie exact ce-i trece prin cap in anumite momente, fara a avea pretentia ca este nu stiu ce om mare. nu gasesti la mine esenta tare; poti cauta in alta parte.

    RăspundețiȘtergere