duminică, 29 martie 2009

Sa vad daca am inteles ceva din meciul cu Serbia

Cam tot ce misca prin zona asta merge prost. De ce n-ar merge la fel si fotbalul? Asta e prima chestiune. Si la sarbi merge treaba prost, dar la fotbal si la alte sporturi merge mult mai bine decat la noi. Nu cred ca meritam sa pierdem, dar nici sa castigam. Poate un egal era mai potrivit. Cum mi-au placut jucatorii?
1. Lobont - orice portar din tara apara la fel de mult ca si el in meciul cu sarbii; poate unul cu extrem de mare noroc sa scoate ceva
2. Contra - nu sunt impotriva. Nu prea am ce sa-i reprosez. Contra a facut cele mai bune meciuri cu echipele care ne dau afara de la Mondiale. Tin minte meciul cu Slovenia, cand a fost cel mai bun om al nostru, dar n-am mers in Coreea de Sud si Japonia
3. Tamas - dintre toti gafeurii din aparare cred ca s-a descurcat cel mai bine
4. D. Stoica - penibil ca fundas, rezonabil mijlocas... am urmarit reluarea si alergarea lui pe langa Vidic vreo 8m, la autogol... daca nu fugea dupa el, nu luam gol (dar trebuia s-o faca)
5. Rat - subtire. Nu cred ca e in forma si nu cred ca joaca vreun roman mai bine pe stanga decat el. Nu mai este Klein sau D. Munteanu...
6. Cocis - niciodata nu mi-a placut; mi se pare ca si in Divizia B sunt jucatori de talia lui
7. Codrea - jucator de Siena, daca joaca la inchidere; orice altceva e subtire
8. Radoi - n-a iesit din nota echipei; nu m-a impresionat cu nimic; este tipul care cara pianul
9. Costea - aici imi aduc aminte de jucatorii de la FC Baia Mare din generatia Mateianu; multi dintre acestia, foarte buni la club, dar niciunul n-a facut pureci la Nationala
10. Mutu - a dat doua pase de gol si nici nu pot carti prea multe; sarbii s-au temut de el si l-au ucis cu marcajul; la golul lui Marica a dat o pasa superba. cred ca Banel si-ar fi rupt piciorul sa incerce asa ceva. ma enerveaza ca nu-i poate strange pe jucatori langa el; si sunt convins ca dintre toti, cel mai mult il enerveaza Piturca, cu stilul lui
11. Marica - a dat un gol si cam gata. la nationala mai rezolva cate ceva, la echipa lui de club e cam varza
12. Gigel Bucur - n-avea ce cauta in teren. Ca la hattrick: a fost vazut ultima oara pe treptele din fata blocului; evident, zilele sale de glorie s-au terminat
13. Tanase - ei, da... omul asta mi-a placut; tupeu, bun tehnician
14. Marius Niculae - vezi Gigel Bucur
Cosmin Olaroiu - cum, nu el e antrenor la nationala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu