duminică, 22 martie 2009

Plictiseala...

Plictiseala mare domle... noroc ca am fost aseara la un chef... am vazut Oltchim, cu incompetescu de Voina, cu cele 26 de jucatoare platite din jebul meu si-al tau in conditiile in care combinatul da afara 550 de oameni... si au fatucele salarii intre 2 si 6.000 Euro / lunar; caca-maca. nu mai mult de 100.000 Euro / lunar pentru campioane...
i-am simtit pe Explorari care au pierdut cu 3-0, dar au jucat mult mai bine ca acum doua saptamani cand au pierdut cu 3-0; fain, intrati fara loc...
... duminica a mai venit o distractie; CSM Ploiesti a intrat la boxe si s-a revitalizat exact in meciul cu HCM Baia Mare... niciun punct din deplasare; atat puteam obtine si eu:)))
... mai citesc si de Omer si de taicuta Paleu care au sarit la cap niste "daneji" - nu mult, maxim 60.000 de Euro, cate 30 de caciula... si-apoi vine si spune ca el nu incaseaza 60 de bete in 5 ani... serios? ma faci sa cred ca primesti sub 1.000 de Euro lunar pentru ca esti antrenorul echipei nationale de handbal masculin? hai besh... sau poate esti si tu ca aia din supereconomia care duduie, care ai salariul de cacat, dar prime si sporuri de trei ori pe atat
... dar faza de ieri, cu "ruibiu" m-o nenorocit; sa ajungi sa te bata si Portugalia acasa, asta deja-i prea mult; si nimeni sa nu-si dea demisia... in bloc, bã, federalii lui peste, in bloc... pe 8 aprilie sunt alegeri si nu-i mare bai ca plecati acum, dar macar aveti onoare...
- ma plictisesc din nou; astept sa piarda Real Madrid acasa, sa bata Barca cu 5-0, sa bata Milan la Napoli, sa face macar egal Lyon... asa-i ca iar n-am nicio sansa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu