luni, 2 martie 2009

Mincinosul...

Acum un milion de ani am participat la o conferinta de presa, in sala Europa a Primariei, la o superconferinta de presa organizata de viitorul fost patron al FC Baia Mare. Habar n-aveam cine-i personajul, dar am aflat ca-l cheama Nati Meir. Intre timp a fost si deputat din partea PRM, a mai incercat sa fie fost viitor patron si la alte echipe. Pana acum doua zile, cand a picat o alta poveste. Ca nu stiu cine ar vrea sa cumpere Steaua de la Jiji. Iar printre sfatuitorii de taina ai omului de afaceri era si Nati Meir. Din start, orice mi s-ar fi zis, am stiut ca nu va fi nimic. Absolut nimic. Atatea am auzit ca am si obosit de ele. Jiji, daca vinde Steaua, dispare asa cum a aparut. Nu mai intereseaza... iar daca aveti chef, va recomand cu placere si ultimul editorial al CTP-ului din Pro Sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu