sâmbătă, 7 martie 2009

Copil mare...

Ei, na... ce sa fac acum? Sa scriu ca turcii? Sa mi se usuce mana cu care am scris ca avem echipa de doi lei de Cupa Davis? Am stat mai bine de patru ore sa ma uit la meciul de dublu. Sa-l vad pe Copil, un copil de 18 ani, care n-a intrat intre primii 500 ATP nici la dublu, nici la simplu. Sa-l vad pe Tecau, care e dezastru la simplu, dar e 72 ATP la dublu. I-am vazut cum i-au naucit pe rusii Marat Safin (adica nu fite-cine) si pe Tursunov (nici el vreun ignorant). Asta e, i-am batut, asa cum, probabil, voi zice maine, cand ne-or da pe cofa iar.
Am mai vazut si Dinamo - Steaua la handbal, unde Dinamo a castigat la 12 goluri diferenta. Pot spune cu mana pe inima ca Sorin Toacsen nu are ce cauta la microfon, pentru ca mi-a spus de cinci ori, printre ã-uri (mii) ca Dinami si-a dorit mai mult... Hai besh.
Hai besh ii zic si la Radu Voina si la echipa lui care a incasat-o la 13 goluri de la Germania. Ca au fost obosite... Normal, dupa ce joci cinci meciuri in cinci zile si esti pe drum mereu. Dar de ce ai acceptat tampenia asta? N-ajungeau trei meciuri?
Hai besh ii mai spun si lui Tiberiu Lajos de la meciul Gaz Metan - Dinamo, unde baiatul asta, Lajos, un penibil inascut, om care a nenorocit o gramada de meciuri, a comis-o again... Sper sa dispara din lumea fotbalului. Dinamo poate lua titlul si fara Lajos... Nu scriu mai incolo si ce-mi trece acum pe sub frizura:)))
Hai, o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu