duminică, 27 aprilie 2014

Nu pot sa plang la serviciu...

Nu are sens sa ma plang din 15 in 15 minute ca eu nu m-am putut duce la Targoviste. Sigur ca imi pare rau ca nu am fost acolo, mai ales ca precedentele deplasari la care am luat parte au fost de bun simt si extrem de confortabile. Sunt convins ca la fel a fost si de aceasta data. Unde mai punem la socoteala bucuria oamenilor din timpul meciului si de dupa meci.
Am stat la serviciu, pe scaunul lui Ruja, la un televizor din clasa a 4-a, care are o carte sub el sa nu cada in fata, dar care functioneaza. Am tras storurile pentru ca bate lumina si nu se mai vede bine. Am scris echipele inainte, stiam cine joaca. Nu stiam toate numerele. Cand te uiti la TV, cel mai usor e sa faci o poza cu telefonul cand se pun echipele pe ecran si ai scapat de-o grija. Pe ale mele le cunosc oricum, stiu orice numar din cap. Da, HCM Baia Mare a ajuns la nivelul in care tinem minte tot... Iar peste 10 ani, cand voi pune o holograma pe superfeisbuc, voi putea scrie toate numele jucatoarelor, in ordine. Asta-i genul de echipa pe care nu-l uiti. Intreaba-ma echipa Minaurului din 1985 si o fluier... Stiu si echipa FC-ul care a promovat ultima oara in prima liga.
Iar m-am luat cu povestile. Asadar incepe meciul si eu am o stare de doi lei. Nicicum... Nu e nimeni in birou, nu dau nici tare sonorul... Incepe meciul: 5-0 in min. 16. Nu rad, nu comentez, doar ma minunez. Am ras la 9-0 in min. 15 cand s-a jucat cu Zalau si dupa aia imi vedea sa bat pe cineva la pauza. Vad ca avem probleme pe pozitional... Mai vad ca se dau un milion de pumni si palme. Nu e handbal de cea mai buna calitate, dar e darzenie la cote maxime. Inteleg foarte bine Romanul. Daca tot a ajuns in finala, cum sa nu lupte pana la ultima picatura de energie sa o si castige?
La pauza ma duc si spun ca putem castiga Cupa Romaniei, ca e trofeu maxim si ca ar fi musai prima pagina (pariez ca maine da toata presa din MM cu HCM pe prima pagina, deschiderea). Sunt rare ocaziile astea.
Nu cred nicio secunda ca ne poate bate Roman. Nici macar nu cred ca ne poate egala. Eu cred ca HCM Baia Mare are cea mai buna echipa din tara. Pana la urma, ale mele au jucat anul asta 27 de meciuri la intern, oficiale, au castigat 26 si au pierdut unul singur. Sper sa nu pierdem prea mult din procentaj in urmatoarele partide, cele ramase din campionat. Avem 23-18 si mai sunt trei minute. E gata. Luam trei goluri, dar nu ma mai intereseaza. Lumea mergea la bere, eu stau si scriu meciul.
M-am bucurat ca dracu’... Sunt fericit, dar degeaba, nu pot sa plang la serviciu.

mi-am permis sa-i fur o poza de pe fb lui Ionut Buharu!

Un comentariu: