duminică, 6 aprilie 2014

Jucatoarea mea preferata

Sunt jucatori care iti plac, la care tinem putin mai mult decat la ceilalti, pentru care facem un sacrificiu in plus daca trebuie. De zeci de ani merg la sport si am avut multi jucatori care mi-au placut foarte mult, din varii motive. Mie imi place foarte mult Aurelia Stoica Bradeanu, jucatoare emblematica in ultimii ani pentru handbalul feminin romanesc. Nu poate nega nimeni asta. O jucatoare serioasa, care joaca de 15 ani la cel mai inalt nivel.
Acum cateva zile era impreuna cu Paula Ungureanu in centrul vechi, la o conferinta de presa. Atunci am apucat sa-i spun ca este jucatoarea mea preferata. S-a mirat foarte tare si mi-a aratat-o pe Paula. S-a mirat ca nu este o jucatoare de la HCM Baia Mare preferata mea. Asta este.
Mi-a placut foarte mult Anja Andersen, Tanja Logvin, Bojana Popovic, Grit Jurack, Anne Dorthe Tanderup, Camilla Andersen, Katrine Lunde Haraldsen. Imi place foarte mult Anita Gorbicz si Duda Amorim. Nu ma dau in vant dupa Heidi Loke si cred ca Dragana Cvijic e mai buna (nu e, dar asa vreau eu sa cred). Nu-s fan Cristina Neagu, desi cred ca este una dintre cele mai bune jucatoare din lume. Imi place Luciana Marin si cred ca ea o va inlocui pe Mica Bradeanu. Am fost mult mai atent la jucatoarele care au trecut prin Baia Mare cu diverse ocazii. Si mai stiu ca imi place Madalina Zamfirescu de la Ploiesti si colega sa de la Cluj, Cristina Laslo. Imi place pruncul Iulia Dumanska asa cum imi place si Denisa Dedu. Imi place si Bianca Tiron si Gabi Perianu. E faina si smechera de Ana Maria Tanasie (cred ca astazi este ziua ei - La Multi Ani, copil!) si Andrada. Mai e Maria Gavrila care nu stiu pe unde a disparut din Liga Nationala).
Sigur ca tin mult la echipa din Baia Mare. Asa cum tine tot orasul. Nu pot spune cu tarie ca imi plac toate jucatoarele, dar nici nu las sa se vada ca nu ar fi asa.
Melinda, Luciana, Laura, Ada, Reni, Andrada, Ana, Geta, Smede, Biti, Zuzi, Dia, Gabi, Eliza, Alice, Oana, Cynthia, Timi, Jeni, Paula - buna echipa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu