miercuri, 4 septembrie 2013

Ziua cand te enerveaza niste prunci

Ma duc la un magazin azi, salut frumos, ajung in dreptul tejghelei si intind mana... Domnita de dincolo se uita la mine si rade ca inteligenta, cu o fatza ce-mi spune ca are IQ-ul superior celor care doar pot umbla si nu se pisa pe ele. Ma tine cu mana intinsa, ca ea stie ca fetele nu dau mana cu baietii. Poate doar cand fac cunostinta. Ma uit la ea, ii transmit doua borcane cu dulceata si dispar. Tuuuuu, poate ca vreau sa cumpar ceva din kkatul tau de magazin... Stiu, te doare in basca, nu e al tau si, pe deasupra, cat as vrea sa fie ea de amabila pentru 6 milioane pe luna si un bon de masa la cantina partidului?
Seara stau de vorba cu doua doamne si alt prunc se duce fara sa salute, ca se grabeste. Ma intorc si ma indrept in graba catre graba domniei sale care se grabeste. Saluta si pleaca. Se grabeste... Bine faci, eu ma grabesc de multa vreme si n-am ajuns nicaieri...
Plec de pe terenul de atletism, unde chiar m-am intretinut cordial cu doua doamne (mare diferenta, prunci - stil si comunicare), intru intr-o alimentara (sper ca nu e non-stop, cel mult non-sens) si iar dau peste un prunc care nu da mana cu tine, poate doar daca trebuie sa ma cunoasca. Nu vreau sa ma cunoasca... Dupa ce ii povestesc civilizat ca numai in kkatul asta de tara am dat peste fete care nu dau mana, am plecat tot cu mana intinsa. Nici nu m-am chinuit prea mult.

Un comentariu: