duminică, 29 septembrie 2013

Gata, nu va mai zic cati ani am

Dragilor, m-am cam saturat sa ma laud cu anisorii mei de presa, cu anii in care n-am putut face Tsukahara intoarsa echer (toti), cu aia cati am lucrat la club, cu ce-am facut eu pe vremea cand era malaiul lesne si cum am simtit eu cine stie ce cutremur sau inundatii, de ce precambrianul e bifat in zona mea de facebook. Am trait, da, si in epoca pietrei in cap, pe la ceva anisori, cand am stopat o caramida cu crestetul si am plans de acasa pana la spitalul militar si inapoi. Haha, dragilor, doua copci...
Gata, nu mai spun. Ma intalnesc si eu cu o domnita care imi place si din poveste in poveste trebuia sa o bag pe aia cu am atatia, dar inca ma simt bine. Ce tampenie. Inca n-am ajuns sa povestesc de varice si de miscarea astrelor. Gata, fratilor, am trecut la tactica fotbalist african, cu buletin incert si camasa din fulgi de nuca de cocos albastra. Declaram binisor SUB si ne straduim. Facem ca Temwanjera, ala de la Vaslui, caruia i-a spus Porumboiu ca i se pare ca e mai batran ca el. Si apoi vine Balint cu glumita, spunand ca-i vor prelungi lui Mike contractul pana la 50 de ani, adica inca doi ani.
Fara indoiala ca e important cum te simti. Si ma doare in basca. Chiar ma simt bine atunci cand nu sunt bolnav. Si nici nu ma mai interseaza nimic, dragelor, chiar daca-s deodata cu tatal vostru. Ce mare lucru, ar bea si el o bere cu cineva care sa-l inteleaga:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu