duminică, 27 mai 2012

Raducu, nu m-ai interesat niciodata; abia acum când pleci imi placi


Prietenii mei sau cei care stiu câte ceva despre mine, cunosc ca antrenorul Radu Voina nu mi-e deloc la inima. Si nici la alta parte a corpului, pentru ca, dupa cum se vede, n-am injurat inca. Omul acesta mi-a distrus toata increderea ca mai putem avea si noi o grupare competitiva. In conditiile in care România nu este vreo Sughibughi de echipa in Europa si in lume. Nationala noastra este cam praf si nu ma mira ca Oltchim a inceput sa-si ia jucatoare din strainatate. Barbosa, Leynaud, Silvia Navarro si Pineau nu sunt românce niciuna.
Voina a incheiat un ciclu. Maestrul Voina va parasi, sper, nationala de fete. Ca sta la Oltchim nu ma intereseaza. Treaba lui si a celor care-l vor tine. Cine are bani va lua niste fete de la Oltchim, alea care vor fi date afara. Si daca ia Clujul doua-trei fete, ceva imi spune mie ca Liga Nationala nu va mai fi chiar asa de sigur in mâna Oltchimului.
Iar o sa ne plangem la nesfârsit ca „cerul si pamântul” s-au unit impotriva noastra, ca rugile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie nu au fost rugi ci invataturi, ca Ego Zenovius votum posui (eu, Zenovie am pus acest dar - pentru cei care nu-si aduc aminte sau pentru cei care nu-si pot aduce aminte pentru ca n-au stiut niciodata) si ca sala sporturilor din Sighisoara se cheama Radu Voina dintr-o simpla intâmplare... România, singura tara cu legende vii, singura tara unde o arena de sport poarta numele unui individ in viata; macar daca sala din Sighisoara s-ar chema Vuie Moina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu