vineri, 31 decembrie 2010

Mult Happy New Year


Dragii mosului (pentru tinerii sub 40 de ani), prunci (sub 20 de ani), stimati colegi (Purci), dragi tovarasi si prieteni, m-am trezit. Am facut niste poze aseara, le-am lucrat putin, behai de somn (sper sa nu ma auda Becali, ma ia la saivanul de la Steaua) si m-am gandit ca mai tarziu nu voi avea timp sa scriu nimic. De parca ar interesa pe cineva:)))
Sa fiti sanatosi in 2011 (nu-i musai sa crapati dupa), sa va cante la nunta Iron Maiden si freza unui stomatolog, sa castige Romania Campionatul Mondial de handbal feminin fara sa injur vreodata si fara sa-mi albeasca vreun fir de par, sa luati cina cu Monica Belucci in timp ce va canta Guta la ureche, sa calatoriti in acelasi autoturism cu Michael Schumacher muci de beat, sa nu dati bani imprumut, sa va platiti taxele la stat si statul sa va ofere in schimb alte taxe de platit (asta chiar se va intampla), sa nu va pierdeti nuca de cocos albastra, sa gasiti femeia si barbatul potrivit si sa-i casatoriti, sa faceti de cat mai multe ori dus, sa aveti apa calda la casa de vacanta, sa-l vanati pe Boc, sa aveti pampersi cand faceti pe voi (pentru cunoscutii sub doi ani si pentru cei mai emotivi), sa visati ca sunteti Messi si sa va gasiti echipa in judet II, sa fiti Messi si sa-l vizitati pe Grumaz.
Sanatate dragutilor de voi si numa bine! Va tuc pe toti, chiar daca n-am ranga in casa.

Un comentariu:

  1. La multi ani si tie, nea Mircica...
    O singura nelamurire am: ce-are Maiden cu stomatologul??

    RăspundețiȘtergere