luni, 20 decembrie 2010

Bronz...


Mi-au trecut totzi tremuricii dupa CE de handbal fete. De ani de zile, in luna decembrie, culoarea parului meu se modifica radical, inspre alb. Sfintii din calendar coboara mai abitir pe pamânt ca de obicei si ma straduiesc sa-i evit pe cei din luna mai.
Fetele au luat bronz. E mult? Nu stiu daca e mult, dar pot sa zic ca e destul. Se putea un loc mai sus. Cam atat. Cu Amariei si Maier, respectiv Varzaru fara probleme, puteam sa ne batem la aur. Imi pare rau ca vor fi unele care se retrag de la nationala. Imi pare rau ca nu se retrage Radu Voina. Il felicit si pe el ca a luat bronz. Se poate lauda ca nimeni pana la el n-a mai luat bronz european. Nicio medalie.
N-am inteles niciodata de ce oamenii se enerveaza mai mult la meciurile fetelor decat la baieti. Cat priveste handbal fete, motive sunt: Romania chiar se bate la o medalie si merita sa suferi, baietii lupta sa intre in primii 12.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu