duminică, 16 februarie 2014

Pe scari... cu bilet

Ma uit la meci: Gyor - Krim. Stiu ca este Liga Campionilor. Acolo unde noi am facut patru puncte, cu doua victorii la limita. Grele... cu lipsa de experienta, cu destule. Lumea viseaza acum la Liga Campionilor, la Final Four, la grupele principale. Nu stiu daca nu e bine sa visam, mai intai, la cucerirea primului titlu de campioana nationala din istoria clubului. Anul trecut am fost singura echipa din cele 16 prezente in faza grupelor care nu are in palmares niciun titlu de campioana.

Am vazut cateva zeci de sali de handbal din Europa. Am fost la Podgorica, la Viena, la Nicosia, la Verias, la Nordhausen, la Belgrad, la Chorzow si-n alte sali. In competitii dintre cele mai importante. Absolut nicaieri nu am mai vazut ca oamenii sa stea pe scari. Ce sa mai vorbesc de intrare moca. La meciul cu Roman a fost cu bilet. 1 leu si 3 lei. Nu ma intereseaza cuantumul si mi se pare firesc sa platesti pentru un spectacol sportiv. Chiar daca tot tu platesti, ca si cetatean, restul cheltuielilor pentru aceeasi echipa. Prietenul meu si-a cumparat bilet inca de vineri. La fel a facut si Mezok Dan. Cu trei lei, ca sunt adulti. Cand au ajuns in sala, culmea, n-au mai avut loc, deoarece niste prieteni ai lor aveau aceleasi locuri. Si s-au dus pe scari. Apoi, aceiasi prieteni ne-au spus ca a mai venit cineva cu acelasi loc pe bilet. Asta nu-i normal. Prietenul meu a venit langa mine. Eu nu vin cu cinci minute inainte de a incepe meciul. Vin cu cel putin 30 de minute inainte. Imi ia 5 minute sa cobor 13 randuri.

La meciul cu Roman nu am jucat bine. Asta e clar. Mai exact, am jucat in etape... Lumea se enerveaza ca poarta n-a prins. S-au prins 13 mingi... la fel cum s-a intamplat si la Roman. Ba Pislaru a respins trei contraatacuri, mingea ne-a revenit si am marcat. Cel putin 4 goluri le-am luat in urma unor aruncari deviate. Si totusi, n-am simtit nicio secunda ca se poate pierde meciul sau macar un punct.
Eu nu sunt trist cand vin jucatoare de mare valoare aici. Chiar daca le cunosc deja pe fetele de acum si chiar daca imi pare rau ca unele vor fi nevoite sau vor dori sa plece pentru a juca. HCM si-a propus sa atinga un alt nivel. Sigur ca-mi doresc sa-l atinga.

Un comentariu:

  1. Eu am renuntat sa mai merg la meciurile fetelor. Pur si simplu mi se pare inacceptabil sa o tot lalaim atat cu organizarea asta. Eu mi-am luat bilet cu loc si la meciurile din CL, dar am mers in galerie. Cum fac mai mereu, nu ma prea incata pe mine statul pe scaune. Insa, mi se pare inadmisibila bataia de joc la adresa suporterilor. Pentru ca, ne place ori ba, asta e.

    RăspundețiȘtergere