joi, 6 februarie 2014

Echipa mea de handbal fete

Citesc in Prosport fix in aceasta seara ca Alexandra Do Nascimento si Barbara Arenhart sunt cu o jumatate de picior pe podul de langa Casa de Cultura si Hotelul Carpati si cu celalalt in Polivalenta din Baia Mare. Si nu oricum, ci pe doi ani. S-a mai spus ca Penezic a fost si ea langa cosul de la combinat, dar s-a bagat in seama Vardar Skopje si a luat-o pe 15.000 Euro / lunar. Baia Mare n-a putut concura cu Vardar, zice Prosport.
Tot pe la bucuresteni am citit ca Oana Manea nu ar ezita sa vina aici, ca se mai povesteste cu nu stiu cine, ca doar noi am dat o lista cu 37 de printese care sunt gata sa se miste incoace. La ce?
Baia Mare are niste jucatoare care evolueaza in lotul national al Romaniei acum: Ungureanu, Ardean, Nechita, Buceschi, Pirvut, Marin (sa ne oprim doar la ultimul Mondial). In lotul largit au mai fost: Oltean, Tanasie, Tatar, Ghionea, Puiu. Relaxat ar mai putea merge Babeanu si Geiger, dar nu-s prietene cu Tadici. Dinis a fost si ea. Gabi Szucs a fost la unguri in lot. Practic, doar Biti, Jenica, Cynthia, Andrada si Bondar nu sunt acolo. La acestea se adauga si Camilla Herrem, din nationala Norvegiei.
Io m-am gandit s-o aduc pe Bulatovic. Katarina. Cu un salariu cam cat bugetul echipei FCM Baia Mare pe an, io zic ca vine. Plus ca e aranjat si niscaiva circ cand are ea chef. Nu stiu daca o lasa Gyor. Parca vad ca la anul joaca la Buducnost. Atunci Gyor trebuie sa-si aduca alta jucatoare de bratul drept. Sa mearga acolo Sen, de la rusoaice.
Mie imi trebuie la echipa asta inca un pivot si cate un inter de fiecare parte. Atat. M-am uitat pe ce se poate uita si stiu ca Loke nu poate veni. Oana Manea nu stiu daca e ok sa vina aici, pentru ca sunt doua fete absolut OK. Imi place foarte tare Dragana Cvijic de la Buducnost, dar muntenegrenii au anuntat ca si-a prelungit contractul. In acelasi timp cu Cristina Neagu. Mai e si Ksenia Makeeva de la rusoaice, o fata de 23 de ani, puternica si buna marcatoare. Mi-ar mai placea Anja Althaus si nu mai tin minte unde a zis ca merge si asta.
Pe inter stanga ma gandesc la Laura Steinbach de la Ferencvaros, care nu stiu cat chef are sa stea pe margine, in spatele lui Zacsik. Imi place si Sanja Damnjanovic, ca tot am auzit ca Viborg nu sta prea bine cu banutii. Linea Torstensson nu ma intereseaza, sa mearga la CSM Bucuresti.
In inter dreapta o vreau pe Nora Mork de la Larvik (cred ca nici o sansa nu e) sau pe Linn Jorum Sulland (ambele joaca si inter si extrema daca trebuie). Si n-as aduce-o nici pe Anja Andersen antrenoare, ca am auzit ca merge si ea la CSM Bucuresti. Si nu e cioaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu