duminică, 2 februarie 2014

Iar o sala plina... la fete, nu si la baieti

M-am uitat foarte linistit la meciul de azi al fetelor de la HCM cu Cetate Deva. Nici o secunda nu mi-am facut probleme. N-am fost in sala, pentru ca am avut de lucru, mai ales ca nici timpul nu prea mi-a permis, de la 11.00 fiind meciul baietilor de la Minaur.
Incerc sa ma distrez si eu la fiecare meci cumva. De obicei imi iau o jucatoare de la oaspete pe care o urmaresc. Si, in general, imi iau una care sa insemne cat de cat ceva. La meciul cu Braila am urmarit-o pe Gabi Perianu. Jucatoare tanara, foarte buna, cu potential... 0 goluri, 12 aruncari... Apoi, la meciul cu Constanta m-am uitat dupa Tiron, o alta jucatoare foarte tanara si de buna calitate (6 goluri, 14 aruncari). A venit meciul cu Ploiesti si acolo m-am uitat dupa Zamfirescu, un centru care se misca bine, are talent si e prietena lui Bera de la Minaur (0 goluri, 7 aruncari). Azi m-am uitat dupa Carmen Cartas, jucatoare care imi place, dar care mi se pare exagerat de trista (hai, zambim mai mult?). Am vazut 3 goluri si 14 aruncari. Practic, patru jucatoare bune, patru marcatoare, au aruncat la poarta de 47 de ori si au marcat 9 goluri.
M-am uitat, evident, si la HCM.
Paula s-a lovit repede si n-a mai fost folosita din min. 8. Biti a intrat in locul ei si si-a facuut treaba foarte bine. Mihaela in tribuna.
Pe extrema stanga a inceput Andrada, s-a descurcat bine (ceva mai multa atentie la contraatacuri), apoi in partea a doua a intrat Ardean Elisei (n-am ce comenta, mi-a placut aproape tot). Tanasie in tribuna.
In inter stanga a jucat Eliza, care a fost cea mai periculoasa jucatoare de la 9m, apoi in locul ei a mai jucat si Diana Puiu, fata cu contract ce se termina in vara si care prinde maxim 10 minute de meci. Gabi Szucs in tribuna.
In centru s-a inceput cu Laura, care chiar a facut un joc reusit, oricum mult mai reusit decat Renata in partea a doua.
In inter dreapta s-a inceput cu Luci, dar eu sper in continuare sa se joace cu ea in centru, unde da randamentul cel mai bun. A mai jucat si Aneta, dar Zuzi a ratat mult. Geiger in tribuna.
Pe extrema dreapta a jucat Ada, care n-a facut un meci bun azi, dar nici nu poti fi tot timpul sus. A intrat si Jenica Rudics acolo si s-a straduit sa faca ce se poate.
Pe pivot s-a inceput cu Geta, extrem de puternica. Apoi a intrat si Timi, care in ultimul timp rateaza foarte putin. Azi n-a fost cazul. Pacat ca nu invata sa se apere cum trebuie.
In aparare a intrat sistematic Oana si Cynthia, Oana reusind sa si inscrie din postura de inter. Cynthia a “omorat-o” pe Tasic (ca la TV se dau si reluari).

Toata lumea vede doar partea de finalizare. Mai putini se uita la aparare, la mingile recuperate sau la pasele de gol (fie ca se finalizeaza sau nu). Baia Mare a jucat asa cum trebuie astazi. Practic, si-a facut treaba tot sezonul. Nu poti acuza meciul de la Brasov, pentru ca fiecare grupare are o zi mai de bafta.
Eu, daca as juca la Minaur, m-as intreba de ce nu scrie nimeni nimic despre mine, de ce sunt in partea de jos a paginilor de sport, de ce sunt pe locul 10, ba chiar si de ce sunt legitimat la clubul asta.

Un comentariu:

  1. Minaur nu are fata de liga nationala. Nu avem antrenori, nu avem jucatori. Nu ma asteptam la titlu din primele sezoane, insa cand nu ai cu cine, nici nu poti sa te astepti la multe. Ieri mi-a fost rusine pe toata durata meciului de la Bacau.

    RăspundețiȘtergere