luni, 9 decembrie 2013

Romania va urca pe podium la Campionatul Mondial

Cine ma cunoaste stie ca nu mi-e drag Gheorghe Tadici. Dimpotriva. Dar asta nu inseamna ca nu-i apreciez activitatea. Exact cum nu mi-ar placea Jim Morrison pentru ca se droga, cum nu mi-ar placea Dobrin pentru ca baga alcool la greu. Treaba fiecaruia. Eu cred ca Romania are sanse reale la acest Campionat Mondial sa urce pe podium. La meciul cu Tunisia am vazut o aparata extrem de solida, iar daca Pintea ar sta mai linistita si n-ar lua moca 2 minute ar fi si mai bine. Insa Tadici e antrenor.
Este editia in care Cristina Neagu va trebui sa ne dovedeasca faptul ca “traieste” la nivel inalt in handbal. Alice Ardean este si ea cam in aceeasi zona. Lotul este destul de bine echilibrat si, din ceea ce vad, a crescut de la meci la meci, incepand cu jocurile impotriva Norvegiei. Pentru a ajunge acolo unde trebuie, la o medalie, Romania trebuie sa prinda unul din primele doua locuri, pentru a avea un culoar decent. Asta inseamna minim doua victorii din meciurile cu Ungaria, Germania si Cehia. E de scapat de un meci cu Norvegia sau cu Spania, echipe care, zic eu, vor ocupa primele doua locuri in grupa C.
Si mai prevad ceva la meciul cu Australia din seara asta. Un scor ceva de genul 28-10, cu Perianu la vreo 6 goluri, cu Eliza in verva, cu Luci la vreo 4-5 goluri si ea. Joc fara nicio stralucire. Dar nici nu avem acum nevoie de vreo stralucire. Este vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu