marți, 10 decembrie 2013

Concediu de urât handbalul

Trebuie sa recunosc ca am avut o saptamana cam de kkat; si ma ingrijoreaza ca nu se prea termina saptamana asta. Nu face exceptie nici sportul meu drag, ala care-mi mananca pancreasul si celulele din el. A inceput Campionatul Mondial de handbal la feminin. Din start m-am enervat ca ratatii de la TVR nu transmit nici acum turneul final, asta dupa ce au cumparat B-ul de la Craiova si Rapid, dupa ce Longinii, Bocanacii, Tomulicii si Oloianosii transmit toate kkaturile. Bine ca au avut bani sa relanseze TVR 3, un post care are rating egal cu televiziunea din Bixad. In conditiile in care, tu, TVR, ai obtinut drepturile de transmisie, dar n-ai bani sa platesti lacrimile lui Marin, superbul serial asiatic Legendele palatului sau 5 minute cu Adrian Cioroianu, omul caruia i-a cazut OK fix in fata regelui Spaniei, Juan Carlos al doilea.
De ce sa dai tu meciuri de handbal? Nu mai bine le dai la Dolce? Poate si pe mai putini bani decat ai dat tu... Nu te controleaza nimeni. Iar Romania - Tunisia a fost urmarit de 69.000 de pipalsi, adica fix tranta.
Astazi am pierdut cu Germania si nu e mare lucru. Baiul este ca acum trebuie sa batem doua meciuri din doua pentru a nu intalni Spania sau Norvegia in optimi. Sigur, nu inseamna ca nu le putem cocosi si pe astea doua, dar e mai greut. Tadici inca nu ma enerveaza si inca nu-l urasc (mi-am luat concediu de urat si de nervi in cazul lui pentru doua saptamani).

Foto: cum sa nu te enervezi cand Croatia nu e acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu