vineri, 27 decembrie 2013

Candidez la sefia Federatiei Romane de Handbal in 27 ianuarie

N-am ce face. Nu pot lasa handbalul asta. Handbalul mi-a dat de mancare, el m-a imbracat (de aia-s rupt in cur si am 112 kile), nu-l pot dezamagi. M-am uitat bine sa vad cine candideaza si n-am gasit nimic, desi sansele ar fi cam maricele. Apoi, am auzit ca maestrul Gatu va candida din nou, ceea ce imi reduce sansele dramatic. Ori tocmai de aceea trebuie sa vin cu un plan de masuri de dezvoltare, un plan de revenire a handbalului romanesc acolo unde ii este locul. E usor sa redevenim campioni mondiale. Trebuie doar sa rugam vreo 25 de natiuni sa nu se mai inscrie, iar celellalte sa vina cu rezervele care nu joaca in Europa.

Mai trebuie sa incep fix asa cum ar incepe Gatu, sa nu-si iasa din mana auditoriul (din ureche mai exact): “Este adevarat ca la noi nimeni nu se mai poate imbogati fara munca si au dreptate cei care ne critica ca nu dam libertate pentru bogati, dar nu o vom da niciodata, insa nu mai avem nici saraci, si nici nu mai vrem sa avem saraci in Romania!” Este din gandirea temeinica a tovarasului Nicolae Ceausescu, ori la asta nu mai ai ce comenta.

Implicit am carpit un decalog in 11 puncte:
1. Pentru a nu ne mai incurca aiurea cu cei foarte slabi se vor desfiinta ligile a 3-a si a 4-a din handbalul feminin si masculin. Liga a 2-a va fi numita Divizia A Bergenbier, la fel cum a fost la fotbal, caci numai asa putem atrage sponsori, chiar daca nu ne dau bani. Liga Nationala se va numi in continuare

2. Asta am mai scris-o, dar imi place. Selectionerul Gheorghe Tadici va avea ca obiectiv calificarea cu echipa de club un Cupa României si cu echipa nationala in orice competitie crede de cuviinta. In cazul in care nu va lua cel putin doua minute la fiecare competitie majora la care va participa, va fi inlocuit pe timp de doua minute contra cost cu personaje care si-au dorit dintotdeauna sa fie antrenorii echipei nationale (suma va fi stabilit in functie de cotelor apelor Dunarii la Bechet intr-o miercuri)

3. Proiectarea si constructia a 400 de sali de sport (aici includem si un pariu intre Tiriac si Nastase). Salile vor avea 40 de m lungime si 20 m latime, exact cat un teren de handbal regulamentar, dar grosimea peretilor trebuie sa fie mai mica de 20 de cm, pentru ca linia de poarta sa fie cel mult jumatate in poarta deja. Bancile de rezerve nu sunt necesare, pentru ca nu poti tine copilul nimanui rezerva, ca el da bani

4. Si asta mi-a placut. Ne vom prezenta la urmatoarele mondiale cu candidatura clara: adica nu vom mai merge cu sali de carton sa obtinem organizarea, ci vom merge direct cu carton si plastilina, sa le faca IHF cum doreste. Sa vedem ce scuza mai gasesc

5. Asta-i perfecta si denota bun simt. Conform deciziei LPF in care Mitica Dragomir primeste 150.000 Euro daca paraseste LPF, Cristian Gatu va primi si el niste beri

6. Toate jucatoarele care s-au retras temporar de la echipa nationala, vor avea ocazia sa opteze temporar si pentru a reveni temporar la echipa nationala, dar numai temporar

7. Este esential sa aducem bani la handbal. Conform economiei Romaniei lucrurile sunt simple: taiem din salarii 20% si reducem personalul cu 30-50%... (aici cred ca voi avea probleme in sustinerea candidaturii, dar trebuie sa lasam odata cutricarelile la o parte si sa construim ceva serios)

8. Spre deosebire de Gatu, care cheltuia aiurea sume uriase pe transportul cu autoturismul propriu, eu ma voi sacrifica sa merg cu avionul la toate actiunile, chiar si in tara. Sa stopam risipa!

9. Nu conteaza sub nicio forma ca eu sunt din Baia Mare. Supercupa Romaniei se va putea juca intre HCM si Minaur fara nicio problema. Contopim Supercupele intre ele, nu mai dam bani aiurea. Supercupa se va juca intre campioana si detinatoarea cupei la fete versus campioana si detinatoarea cupei la baieti. Pana la urmatoarele alegeri, HCM si Minaur

10. Intrarea va fi gratuita

11. Mno, aici e mai greu: pot sa-mi aleg si io o nevasta dintre alea nemaritate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu