sâmbătă, 14 decembrie 2013

Nu mi-e frica de Polonia, dar asta nu conteaza; eu nu joc

Daca vrei sa vezi meciurile de handbal de la Campionatul Mondial si locuiesti in Baia Mare te uiti in contract sa vezi daca scrie Dolce sau RCS-RDS. Daca scrie primul lucru, inseamna ca ori esti angajat la Romtelecom, ori stai la casa, ori pur si simplu asta e. Mai poate fi vorba si de un local. Pana la urma te duci sa vezi meciul.
De cand Baia Mare are echipa in Liga Campionilor toti antrenorii din Romania s-au mutat aici. Si-i vezi la fiecare meci, in fiecare tribuna, cu fiecare comentariu critic mai mult sau mai putin constructiv. Probabil, insa, asa este in fiecare oras. Ai pierdut, te calca in picioare. Ai castigat, asa a zis si el ca se va intampla. Stiti celebra faza: aruncare de la 7m. Cel de langa tine: pariez ca rateaza! Daca rateaza, te-ai scos: ti-am zis? N-are nici un argument, dar ce argument ii mai trebuie daca mi-a zis? Daca inscrie se bucura si tace pana la urmatorul 7m.
Apoi ii mai aud pe Costi si pe George spunand de publicul fin cunoscator al handbalului. In alte parti poate fi cunoascator, poate fi cum o fi, aici e fin cunoscator. Sa vezi ce finuti si ce cunoscatori is unii dintre ei, ca la fiecare faza au cate un organ de aruncat din gura. Oare ce s-ar intampla daca s-ar vinde si alcool in sala, asa cum e mai peste tot? In primul rand nu s-ar bea mult, pentru ca, nu-i asa, nu-mi vinzi tu mie bere, ca aia nu-i alcool, si in al doilea rand, sunt convins ca in min. 15 am avea un alt cuplu de arbitri pe teren. Ca suta la suta astia sunt si cei mai grozavi arbitri.
Termin aici cu un calcul sumar. Cu un pic de aritmetica: 6 beri Ciuc de inmultit cu 3,5 lei fac 21 lei. Apoi, la aceasta suma se adauga o alta, cumulata din doua beri Timisoreana de 4 lei/dop desfacut. Asta inseamna 29 de lei. Vine femeia cu nota si ne spune: 43 lei... Mno... Mai las eu de la mine, mai lasa unul dintre prietenii mei si mai punem noi doua beri. Adica inca 7 lei. Sunt 36, ii dam 40 si plecam acasa. N-am facut circ, sa lasam impresia ca suntem bocotani si ca nu ne intereseaza prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu