duminică, 28 iulie 2013

Sunt "decât" varza...

Stau la serviciu (duminica, hãi) si-mi bat capul de tastatura. Nu mereu, nici din neglijenta. Am baut deja vreo primele doua galeti de apa si creierasul imi este intr-o oarecare confuzie. Sigur, nici eu nu inteleg de ce nu merg acasa sa-mi acopar cu perne fizicul.
Am tot amenintat pe blog ca merg la nunta, la prietenii mei. In mod normal, daca ma simt cum sunt acum inseamna ca m-am distrat la nunta. Ceea ce e foarte bine. Am plecat ultimul, asta e clar. Bineinteles ca nu m-am dus direct acasa. Am mers si pâna la Navy’s. N-am avut curiozitatea sa ma uit la ceas, iar evenimentul natural este ca am ajuns cu ceas casa, cu ochelarii de soare, cu telefon si portmoneu, ba chiar si cu sacoul meu senzational.
Ema, stai linistita, mama a primit aranjamentul floral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu