duminică, 27 martie 2011

O zi de toata trânta


Omul care sta acasa, linistit, se uita la TV, doarme, nu prea poate avea probleme. Poti avea chef insa sa iesi seara, noapte, si abia apoi vezi tot jegul, chiar daca te distrezi bine. Am avut o seara de vineri de supercacat.
Mi s-a shutit telefonul, era sa-mi pierd ceasul, m-a inchis portarul in cladire, mi-am pierdut o gramada de vreme. Vorba unui prieten, bine ca n-am luat de batut. Si n-a fost departe, deoarece spre dimineata, de langa masa noastra a plecat un scandalutz. Am vazut ca au aparut si doi politisti, care, spre marea stupefactie, nu numai ca n-au cerut acte sau alte cele, ba chiar s-au intretinut cordial cu cetatenii care aveau de impartit cu altii (habar n-am cine si de ce era de vina). Pariez ca nu-i interesa nicio secunda daca le spuneam ca mi-a furat cineva telefonul. Sunt absolut convins. Poate ma rugau sa-l prind eu si sa ii aduc la Politie, ca ei n-au benzina si din astea. Sa ne dam seama inca o data in ce rahat de tara traim, cu ce oameni de baza stam pe langa noi... Copii, care aveti sub 30 de ani, plecati cat mai rapid si oriunde. Macar sa-mi povestiti si mie cum e prin alte parti. Unde se fura telefoane, unde iti poti pierde ceasul si unde chiar poti lua de batut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu