sâmbătă, 5 martie 2011

Care-i diferenta?

Am renuntat la domnita inalt inca din start... n-am vrut nimic. A venit micuta blonduta si am luat ce mi-a trebuit. Am mai crezut ca nu voi fi eu principalul vinovat, ba chiar banuiam ca voi auzi doua scuze... N-am auzit niciuna si nici nu ma deranjeaza foarte tare. Imi convine ca nu mi-a trimis nimeni bere la masa, ca, vezi Doamne, sa fie mai bine ca data trecuta. Imi convine ca am plecat cand am vrut si am ajuns cand am vrut. Imi convine si ca nu voi mai merge repede acolo. Nu-mi mai place.
M-am intalnit cu multi prieteni si amici. Unul isi sarbatorea niste anisori de viata, avea invitati si cred ca s-s simtit foarte bine, mai ales ca avea prietenii alaturi (o parte din ei, evident). Sa le fie bine tuturor! Apropos, nici aseara nu am primit bon, dar nici nu m-a fentat nimeni cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu