luni, 14 martie 2011

Handbalu' lu' peste

Vine cate-o duminica de 13 si nu mai ai chef de niciun handbal. Te uiti la baieti cum o luzaresc cu marea Lituanie, apoi mai vin si fetele de la Oltchim sa-ti sparga lentilele cu 11 boabe diferenta. De la baieti nu mai astept nimic de multa vreme, cam de pe vremea cand se faceau cantonamente in Baia Mare si unde muteala era la ea acasa. Si Licu jr. juca pe vremea aia. Ala, baietul care a candidat cu Gatu la sefia FRH.
Da fetele, fetele, tati, m-au umplut de respect. M-am uitat la Pidpalova ca facea pe ea de frica sa arunce la poarta si a pierdut o suta de mingi, m-am uitat consternat cum jucatoare cu mare experienta rateaza conatraatac dupa contraatac, cum un centru de vis ca Ozel face pasi si fortari. Rau de tot am jucat. Si-mi aduc aminte de Anja Andersen, asa cum o sa-mi aduc aminte de Radu Voina in scurt timp, stiut fiind ca omul nu-mi place deloc. Roibu si Gavrilescu au facut praf Oltchim in doua luni; asa cum, spun actionarii germani minoritari, fac praf si combinatul, de multa vreme. Pe banii statului... Mari actori, mari regizori. O sa se aleaga praful si de echipa asta.
Acum o gramada de luni, gaseam favorite la castigarea Champions League... Itxako, Gyor, Viborg si Oltchim. Norbert mi-a spus sa am grija si la Larvik. Poate ca ne pricepem si noi putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu