duminică, 20 martie 2011

io nu vreau sa scriu impotriva lui Tadici...


Vorbesc astazi cu un domn care-mi spune ca nu stiu cine s-a hotarat sa scrie impotriva lui Tadici un protest si tralala... ca, vezi Doamne, FRH se va sesiza, autosesiza, nu stiu ce... ca FRH e idioata, ca si-a trimis observator pe Dancescu si omul acesta ii va da peste cap lui Tadici, care este si membru in Consiliul de Administratie al FRH.
Eu nu scriu impotriva lui Tadici... este antrenor bun, chiar daca mascareste sistematic orice element de pedagogie; ii treaba lui, daca-l bagati in seama. treaba mea este sa-l bag in seama cand are rezultate bune si stiu sigur ca m-am ridicat in picioare si l-am aplaudat dupa medalia de argint de la Mondialele din Rusia. Ce sa mai spun de Tadici, dupa meciul cu Baia Mare? Ca a facut circ? Treaba lui... a pierdut si el si echipa sa. Numai datorita lui HC Zalau a jucat patru minute cu un om in minus. A fost de bine pentru noi.
Sunt si lucruri faine... HCM Stiinta organizeaza sistematic tot felul de lucruri; cel mai important lucru al organizatorilor pare sa fie incercarea lor de a evita oricand aparitia vreunui ziarist din presa locala. cand au nevoie de ceva, rapid se apeleaza la presa...
Nu ma intereseaza foarte tare... sa le mearga treaba si sa avem ce scrie, ca am si eu bani de-o bere; apoi, din fericire, mai cunosc si eu cateva jucatoare; carora nu le spun niciodata lucruri despre sex (cum spun altii), nici nu le intreb magarii. Si nici n-am chef sa-mi spuna altcineva ca e fain sa scriu ceva despre Tadici.
fotografia este facuta de Dorin Maciovan

Un comentariu:

  1. Agree... Pana una alta, cea mai buna performanta din handbalul feminin romanesc poarta semnatura lui Tadici. Asa ca...

    RăspundețiȘtergere