miercuri, 6 aprilie 2011

Nu ma duc azi...


Astazi nu ma duc la volei. Am fost la patru meciuri acasa si am pierdut toate patru jocurile. Chiar si pe cel de ieri. Astazi nu ma duc. Sa vad daca eu sunt cauza infrângerilor, a ciudateniilor. Sa vad daca Didorciuc izbuteste fara mine in sala sa faca mai putin de 10 preluari slabe, daca Marius are curaj sa-l arunce in lupte pe Teusan macar pentru câteva minute, sa vad daca merita sa sari la blocaj când Miklashevich primeste mingile la 2-3 m de fileu (a facut puncte gramada din bloc-out), sa vad daca toate mingile merg pe Tutea la final si doar ultima, cu Began si Macovei la bloc se da pe centru lui Socaciu, sa vad daca Veber poate ataca... Orice... Nu stiu, eu sunt de vina sau, pur si simplu, este mai buna Constanta?
Si nu ma duc, pentru ca m-am enervat ieri. Am cerut, am strigat, am scris peste tot unde am putina vizibilitate sa vina oamenii la meci, sa strige, sa faca spectacol, sa se simta bine pana la urma... Au fost 1.000 de oameni... Si a fost gratis tot. Poate ca ar fi bine sa se dea si câte o sticla de ulei la intrare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu