joi, 4 martie 2010

ce fain ii...

De cateva ceasuri an internet acasa. Dupa numai 51 de zile. Daca aveti de comentat ceva, nu mergeti la Canal 7, nu se rezolva nimic acolo. Mergeti la Casa Tineretului, in lateral. O sa vina seful si o sa va spuna: stim de problema dvs, in maxim trei zile promit ca o sa aveti internet, ne scuzati (ba mai poate baga de la el "l-am sanctionat pe vinovat"). Aiurea... o sa-ti zica: nu exista asa ceva; in maxim 10 zile trebuia sa fie instalat, nu avem atata treaba; apoi, trebuie sa se convinga cand ai facut contractul si vede ca sunt 49 de zile. Din fericire, in doua zile a rezolvat cazul, il iert.
Apoi mergi la Kaufland, unde vrei sa-ti cumperi un pachet de Sobranie, la 27 de lei. Asa este pe eticheta. Nu poti face poze, ca n-ai voie acolo. Dupa ce hotarasti ca-l cumperi, o domnisoara dragutica, pe la 20 de ani, iti spune: vai, am uitat ca e 29 de lei si se apuca se schimbe etichete. Eu ii zic: cum poti sa-mi dovedesti acum ca e 29 si nu 27? Ce-mi raspunde: daca nu va convine, mergeti in alta parte si cumparati cu 27. Eu ii spun: nu-i frumos sa-mi spuneti asa, chiar nu vreti sa vindeti nimic? Iar vine raspunsul: "ce ma intereseaza, nu ma plateste la vanzari". Sunt usor stupefiat si-i spus: sa nu plangi cand te da afara.
Vreau sa cumpar un palmar pentru periajul pisicii. Vad unul la Kaufland, dar zic ca nu-mi cumpar de acolo, poate gasesc la magazinele de profil, unde clar e mai ieftin. Am fost in doua magazine, nu sunt... Poate vor primi.
Eu zic ca-i suficient pentru o zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu