vineri, 5 martie 2010

Discutie la federatie romana de statu palma barba cot...


Asa cred eu:
- Ce facem? Nu puteti retrograda FC. Avem acte.
- Ei, nu putem. Fii atent: sunteti subtiri, s-a bagat memoriile alea doua si le-ati pierdut. A venit si ala de la Cluj, ca-i mare mahar si vrea trei puncte cu voi. Nu vrea sa pateasca la fel ca si in tur, cand a pierdut aiurea doua puncte. Ca nici voi nu stiti, drecu', cum bate vantu'. Da, ba tarlane, ia la ce m-am gandit. La ala cu sepcile ii dam punctele cu voi, ca si asa voi n-aveti treaba. Noi va dam punctele cu Petrosani, din tur, ca-i traznim afara pe aia si va recuperati necazul si jucati mai departe. Trei la ei, trei la voi, pe ailalti da-i in masa, ce nu facem noi pentru voi. Lasa, judecam pe 9, ca asa-i fain, le dam alora ca trag la promovare, noi va scoatem cu minerii si totu-i aranjat. Auzi, ba, nu va dam afara, da' baga la cap.
- Dar daca isi platesc minerii?
- Auzi, ba, aici nu-i CAS sau Crucea rosie. Platesc, joaca, asta e. Nu putem trece de regulamente, ca fac si aia scandal. Daca nu, da-va dracu si pe voi pe aia, jucati intre voi si va descurcati acolo. Nu-mi tot umbla mie cu intrebari din astea. Bucura-te daca te mai las sa joci. Ce ca n-am judecat? Cine cacatul meu sunteti voi. N-aveti nici dupa ce bea apa. Hai, sictir, du-te ca m-ai plictisit, du-te si plateste-ti vizele si acasa. Auzi, ba, tarlane, nu dai cu ciocu la presa ca te-am spart si nu mai pupi tu nici divizia "Tudor Vladimirescu", ce liga a III-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu