joi, 25 februarie 2010

45 de zile...

Portarul lui FC Baia Mare, Alin Bota, a plecat la Viitorul Constanta. Stiti voi, echipa lui Hagi. M-am cam speriat. Nu ca n-ar fi avut ce cauta acolo Alin, nici vorba. Am si eu explicatiile mele. Pe 12 ianuarie am indraznit sa cer supersocietatii monopoliste din Baia Mare RDS sa-mi bage acasa internet. Au trecut fix 45 de zile, adica jumatate din timpul maxim de asteptare conform contractului.
Ce legatura are asta cu Alin? Pai are. Omul s-a dus si strang din buci in fiecare zi ca nu am net prin wirelless. Ca-si ia computatorul si se tireaza cu el la Constanta. Ca prietenii mei de la RDS (una dintre numeroasele firme din acest oras pe care le urasc) i-or da uninstall la rutãr-ul lui si apoi shohan net.
Ma intristeaza pe zi ce trece ca eu vreau sa le dau bani si ei nu vor sa-i ia. Evident, m-am mai interesat si prin alte parti. Cu interventii unde trebuie il ai si sub doua saptamani (stiu doua cazuri concrete, de s-au si mirat vecinii ca ei asteapta de cateva luni si nimic). Si-i mare lucru de facut... de tras un fir de la cutie pana in camera... cinci minute daca il pun eu, care habar n-am

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu