vineri, 11 decembrie 2009

Singur impotriva tuturor

Mergeam pe vremuri in fiecare sambata la Hanul Dealul Florilor. In general, mergeam in gasca, 8-10 prieteni. La un moment dat, in fata noastra, la vreo 50 de metri erau doi insi. Unul dintre prietenii mei spune in gluma: Hai sa-i batem pe aia doi. Un altul raspunde: nu ne putem pune cu ei. Nu vezi, sunt doi si noi suntem numai singuri.

Ma gandesc la Baselinho cum a stiut el sa faca frontul: singur impotriva tuturor. Nu stiu sigur, dar aici poate fi si o tactica de lupta, sa-l lase pe Pleoapa sef peste tot. Dimineata, luni, ma intreaba tata: Bai, cine a iesit presedinte, ca eu nu mai inteleg nimic. I-am zis: cred ca Basescu. Si-am continua: ai pus-o, nu-ti mai da pensie. Iar Batranul da din mana a lehamite. Tata, eu vreu sa iasa Geoana presedinte, ca am auzit ca nu mai trebuie sa merg la munca si-mi vin banii acasa. Ba am auzit ca dau si niste majorari. Iar da din mana. Apoi imi zice: eu am trait sub Dej, Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, iarasi Iliescu si Basescu. Si daca n-am stiut sa ma descurc, la fel de prost am dus-o si cu unii si cu ailalti. Na!


Acuma stau si ma gandesc ca in afara de Dej i-am prins si io pe ceilalti. Si daca n-am stiut sa ma descurc, la fel de prost am dus-o si cu unii si cu ailalti. Dar vad ca e buna tactica singur impotriva tuturor. Si avand in vedere ca sunt neinsurat cum se cheama asta? Sunt singur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu