joi, 10 decembrie 2009

Maestrul Radu Voina


Cei care ma cunosc stiu ca n-am niciun chef sa-l suport pe Radu Voina. Fara a avea ceva personal cu el. Pur si simplu mi se pare un antrenor slab. La ce echipa are la Mondiale, Romania trebuie sa ia o medalia, altfel vorbim de un esec. Am pierdut cu Norvegia, nu-i niciun bai. Se poate face treaba buna in continuare.
Se poate face treaba buna daca vezi ca Fiera Meirosu a varza, ca nu aduce nimic in ofensiva. Cand la time-out le spui fetelor si altceva decat calm si ce au gresit inainte. La time-out le spui ce sa faca in continuare, ba, Voina. Si te straduiesti ca intr-un meci cu Norvegia sa gasesti ceva pentru ca Stanca si Manea, doi pivoti de clasa, sa poata arunca macar o data spre poarta in 60 de minute. Si sa-i mai spui mezinei lotului, Cristina Neagu, ca nu e obligatoriu sa arunci de 20 de ori la poarta pentru a marca de 9 goluri, ba chiar ca n-ar strica sa fie mai atenta si la pase. Sa le spui si celorlalte jucatoare ca trebuie sa-si asume niste raspunderi, nu s-o lasi numai pe Amariei si pe Neagu sa rezolve cazul. Ce scheme de joc am vazut la Nationala in meciul cu Norvegia? Adica intr-un meci din cele care conteaza? Am vazut schema 5 aratata de Lecusanu in care am pierdut mingea. Ori asta nu e buna. Incercati celelalte patru. Sincer, chiar daca Romania castiga titlul mondial voi considera ca Radu Voina este un antrenor slab. Pe Caba nici nu-l pun in discutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu