duminică, 13 decembrie 2009

Raducu, ba, baietule, besh...

V-am spus ca nu mi-i drag si ca nu cred ca este un antrenor bun pentru echipa nationala de handbal feminin. Raducu, cum cine? Un ciuriburi de antrenor fara palmares, care, vezi Doamne, e si la Oltchim. Cu Oltchim si eu castig titlul national. Cu banii de la Oltchim castig ce vreau in Romania. In rest, scuze, besh... De vreo cateva mii de ori o sa mai mergem sa castigam titlul mondial si tot cu praful de pe toba ramanem. Evident ca Basescu e de vina... Nu avem infrastructura. Meciul asta m-a intristat definitiv...
Vorba lui Nori: vin tare din spate alte handbaliste: Bese, Steluta Luca, Alina Dobrinpoate revine si Hutupan...
Hai sa va spun ce am vazut eu:
Paula Radulescu - n-am ce comenta - la fel si Flori Stanciu; pe Smedescu am dus-o degeaba
Iulia Puscasu - rezonabila, om de lot clar. Ramona Maier, asisderea. Varzaru - mult sub ceea ce am asteptat de la ea. N-a fost nici lider de echipa, n-am vazut asta. A fost doar capitan. Ada Nechita - nici nu ma asteptam mai mult.
Nora Lecusanu, a jucat un meci bine, stie sa alerge si sa pasi cu mingea in mana, nu stie insa sa deschida jocul si sa joace rapid. Nici in aparare nu e OK. Cristina Neagu - mult sub toate titulaturile pe care le-a primit. Oricum un om de baza in viitor. Adina Fiera - penibila. Carmen Amariei - s-a straduit si mi se pare ca mai degraba ea a fost adevaratul lider. Tivadar - fara sens. Geiger - a jucat cu echipele de doi bani si nici atunci n-au lasat-o mult in teren.
Ionela Stanca si Oana Manea sunt OK, mai ales Ionela, doar ca in meciurile tari n-au facut fata. Mai degraba cred insa in varianta unei linii de 9m slabe. Barsan a fost ca mine pe scaun.
Pentru mine e clar: cu Radu Voina nu castigam nici Cupa Satelor daca e oficiala si daca participa Norvegia, Spania sau Rusia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu